לרגל יום שפת הסימנים הבינלאומי אשר חל בשבוע שעבר, קבוצת התקשורת פרטנר, הראשונה מבין החברות בישראל אשר סיפקה את השירות ללקוחותיה, מציינת כ-3 שנים מאז החל שיתוף הפעולה בין החברה לחברת Sign now.
 
השירות ללקוחות החירשים וכבדי השמיעה של פרטנר ניתן באמצעות אפליקציה חדשנית וייחודית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני השירות ומאפשרת להם ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת ווידאו בזמן אמת. המתורגמן פונה בשיחה רגילה אל מוקדי שירות הלקוחות של פרטנר, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד  Sign now  ומספקים מענה מהיר בזמן אמת.
 
על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה ועל פי הערכה כ-20 אלף מתוכם דוברי שפת הסימנים.
 
במסגרת יום שפת הסימנים הבינלאומי, הגיע למטה פרטנר תומר לוי, מייסד ומנכ"ל  Sign now, למפגש והדרכה במוקדי החברה, יחד עם מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר.
 
מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר: "זוהי זכות גדולה להיות החברה הראשונה שבישראל שהנגישה את שירותיה בשפת הסימנים. זהו שירות חשוב וחובתנו לספק שירות שוויוני ונגיש לכל לקוח. נמשיך לפתח פתרונות שירות חדשניים שיאפשרו לכלל הלקוחות חווית שירות מקצועית ומותאמת לצרכיהם".
 
תומר לוי, מנכ"ל Sign now: "אנחנו גאים בשותפות שלנו עם פרטנר, החברה הראשונה שהכירה בחשיבות של נגישות בזמן אמת עבור אוכלוסיית החירשים וכבדי השמיעה בישראל. יחד, אנחנו פורצים דרך בעולם הנגישות ומובילים שינוי חברתי שמבטיח שכל אדם יוכל לתקשר ולהיות שותף פעיל בקהילה, בכל זמן ובכל מקום".