מחזקים את ההיי-טק בדרום
מרכז ההדרכה של Sela בשותפות עם משרד העבודה ועיריית אופקים, משיק מסלול הכשרה מקצועית לצעירים ובני העדה האתיופית בדרום שיעניק להם כרטיס כניסה להיי-טק. חברת Sela, ספקית גלובלית מובילה של שירותי ענן עבור סטארט-אפים וחברות, משיקה מסלול הכשרה מקצועית מיוחד לתושבי הדרום ובני העדה האתיופית אשר ירחיב את אפשרויות התעסוקה באזור ויעניק להם דריסת רגל משמעותית בהיי-טק.
מסלול ההכשרה המקצועי הוקם במסגרת שיתוף פעולה עם משרד העבודה, עיריית אופקים, היוזמה לקידום תעסוקת צעירים ותוכנית למרחק מבית סינרגיה, האגף לפיתוח אורבני ו-Ofek Tech. ההכשרה תתקיים על ידי מרכז ההדרכה של Sela ובמסגרתה תוצע למועמדים אשר יעמדו בקריטריונים הכשרה מקצועית ייחודית בתחום מכירות להיי-טק.
הקורס נועד לקדם תעסוקת צעירים בפריפריה חברתית-גיאוגרפית, מיועד לצעירים וצעירות בגילאים 18-35 וצעירים בני העדה האתיופית בגילאים 20-44 בפריסה ארצית, במטרה לשדרג את כישוריהם ולפתוח עבורם דלתות להזדמנויות תעסוקה חדשות ומרתקות. ככל שהמיזם יצליח, אנו צופים בשנים הקרובות עשרות עד מאות עובדים חדשים ממיזם זה.
סיגל גרוסי, סמנכ"לית ומנהלת מרכז ההדרכה של חברת Sela: "אנו גאים להוביל, דווקא בתקופה מאתגרת זו, יוזמה משמעותית שמטרתה להעניק הזדמנויות לקידום צעירים בדרום הארץ באמצעות קורסים ייחודיים להיי-טק. במיוחד כיום, אנו מאמינים בחשיבות של גישור פערים והקניית כלים מקצועיים שיאפשרו לכל אחד ואחת לממש את הפוטנציאל שלהם בתחום הטכנולוגיה והמכירות, ובכך לסייע להם לבנות קריירה מצליחה ולתרום לצמיחה הכלכלית של הקהילה והאזור".
"היוזמה נולדה מתוך זיהוי המחסור במנהלי מכירות בחברות ההיי-טק בארץ ומתוך הבנה שתחום מכירות וניהול תיקי לקוחות נחשב למיומנות מכרעת להנעת ההצלחה העסקית. הכשרה זו מהווה חלק ממהלך רחב יותר שמובילה חברת Sela, מתוך מטרה להנגיש את עולם ההיי-טק לצעירים בפריפריה, לסייע בצמיחת הקהילה המקומית ולמלא את הביקוש הגובר למנהלי מכירות בתעשייה הטכנולוגית בישראל."
כנרת סוויסה, אחראית קשרי מעסיקים והכשרה באשכול דרום וירושלים, מסבירה: "היוזמה לקידום תעסוקת צעירים מסייעת לצעירים הנרשמים בסיוע והשתתפות בעלות ההכשרה - כ-80% מעלות ההכשרה, במטרה לעודד אותם להירשם ללימודים ולפתח קריירה בתחום מכירות בעולם ההיי-טק. הצעירים משלמים רק 20% ונהנים ממעטפת לימודית וליווי תעסוקתי מקצה לקצה, מהכשרה מקצועית כולל השמה בסופה."
הקורס, אשר יושק בחודש נובמבר ויתקיים במשך 10 חודשים, יכלול תכנים עכשוויים ומתקדמים בתחום המכירות בהיי-טק. מטרתו לצייד את משתתפיו בכישורים, בידע, באסטרטגיות ובכלים הדרושים כדי לצמוח יחד עם מטרות הארגון - החל מהבנת ההיבטים הבסיסיים של המכירות ללקוחות, פיתוח הבנה עמוקה של תפקיד Account Manager, ועד לניהול תיקי לקוחות וחוויית לקוח (CS) ושליטה בטכניקות מתקדמות לצמיחה עסקית.
חופית וקנין, מנהלת קמפוס Ofek Tech בעיריית אופקים: "אופק טק גאה להכריז על שיתוף פעולה חדשני של עיריית אופקים בהובלת האגף לפיתוח אורבני עם מרכז ההדרכה של חברת Sela, במסגרתו יוצע קורס מנהלי מכירות ייחודי לצעירי אופקים והסביבה. הקורס נועד להעניק לצעירים כלים מקצועיים ומיומנויות חיוניות בעולם המכירות המודרני, תוך פתיחת דלתות להזדמנויות תעסוקה מרתקות."
אודות Sela
חברת Sela הינה ספקית גלובלית מובילה של שירותי הענן של Microsoft, Google Cloud, AWS וכן הספקית היחידה בישראל של Alibaba Cloud, עבור סטארט-אפים וחברות. החברה מציעה מעטפת מלאה במעבר ובניהול הענן, הכוללת ארכיטקטורה, ניהול תשתיות, ניטור שוטף של פעילות הענן, שיפור ביצועים, DevOps, FinOps ושירותי ייעוץ לחברות, זאת לצד קורסים מקצועיים לעובדי הארגון.
Sela, בשליטת קרן פורטיסימו, מנוהלת על ידי המנכ"ל רון שפרינצק ומעסיקה כ-400 עובדים במשרדיה בישראל, ארה"ב והודו. החברה מספקת שירותים מנוהלים מקצועיים למאות לקוחות ברחבי העולם, ביניהם חברות טכנולוגיה מובילות רבות, כמו FundGuard, Applitools, Gravyty, Kuezz, Finastra, eToro, צ'ק פוינט, Wiz, AudioCodes, Landa ורפא"ל.