המלחמה, עליות המחירים וההתייעלות (שינוי קיצוני במבנה ההנהלה) מיטיבות עם שופרסל. ענקית הקמעונאות הרוויחה בתשעת החודשים הראשונים של 2024 סכום שיא של 496 מיליארד שקל, זינוק של 161%.

ברבעון השלישי של 2024 הרוויחה החברה 238 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 51 מיליון שקל ב־2023. ההכנסות מתחילת 2024 הסתכמו ב־11.9 מיליארד שקל. ההכנסות ברבעון השלישי גדלו ב־6.5%, ל־4.1 מיליארד שקל, בין השאר בזכות עליות המחירים בסדרה של מוצרי צריכה.
החברה נמצאת בבעלות האחים שלומי ויוסי אמיר ומנוהלת על ידי שלומי אמיר. בבורסה מביעים אמון בחברה הנסחרת לפי שווי שוק של 9.2 מיליארד שקל, הגבוה פי שלושה מהונה העצמי, 3.9 מיליארד שקל. למרות הרווחיות יוצאת הדופן לא הודיע הדירקטוריון על חלוקת דיווידנד.

ההכנסות האחרות הסתכמו ב־64 מיליון שקל, והן כוללות רווח חד־פעמי של 44 מיליון שקל בגין מכירת חלקה של החברה בפייבוקס מקבוצת בנק דיסקונט. הגידול במכירות בחנויות הפיזיות היה גבוה מהגידול במכירות בשופרסל Online.

הכנסות ממגזר הפארם Be גדלו ב־7.4%, ל־290 מיליון שקל, בזכות העמקת פעילות מסחרית והרחבת שיתופי פעולה שיווקיים. עם זאת, מהלך מיתוג מחדש של הרשת גרר ירידה חדה ברווח התפעולי, מ־4 מיליון שקל למיליון שקל בלבד הרבעון.

הכנסות מגזר הנדל"ן הסתכמו בכ־69 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד, בזכות העלייה במדד וגידול במצבת השטחים להשכרה. הפוטנציאל להשבחה נוספת בפעילות החברה עדיין גבוה מאוד.