קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום על הקמת חטיבה קמעונאית שתשלב את פעילות הסחר והחנויות תחת יחידה אחת. בראש החטיבה תעמוד רוני אראל-גינזבורג, שניהלה בשנה וחצי האחרונות את אגף סחר וציוד קצה בפרטנר, תחת דגנית קרמר המשנה למנכ"ל.
שילוב הקמעונאות של פרטנר תחת סמנכ"ל נועד לשפר את האפקטיביות של הפעילות ולהוביל לצמיחה בתחום. בדוחות הכספיים האחרונים של החברה ניכרת מגמה חיובית בתחום ציוד הקצה, עם גידול בהכנסות ושיפור הרווחיות. כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר בתחום, מגדילה החברה את נקודות הריטייל ברחבי הארץ ומתמקדת במכירה של מוצרים המשרתים את צרכי התקשורת של הלקוחות.
רוני הובילה בפרטנר מספר מהלכים במטרה לספק מענה כולל ומקיף ללקוח ולהעמיק עימו את הקשר: השקת שירות התיקונים הייחודי Private Care – הכולל לראשונה בשוק מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית; אפשרות מעקב פשוטה ודיגיטלית אחר סטטוס מכשיר שבתיקון; קבלת תמיכה בשירות WhatsApp; והענקת 3 שנות אחריות ברכישת מכשיר חדש.
רוני בעלת ניסיון נרחב בעולם הריטייל, שימשה בתפקידה הקודם כמנהלת המותג הפרטי life מבית סופר פארם. היא הובילה את בניית האסטרטגיה והשפה התקשורתית של המותג, תוך אחריות מלאה לתוצאות הפיננסיות והתפעוליות. לפני כן, כיהנה בין היתר כסמנכ"לית השיווק של Under Armour ישראל וכסמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו ישראל. לרוני תואר ראשון בכלכלה ומנהל מהמכללה למנהל, שם שימשה לאורך שנים גם כמרצה, ותואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר אילן.
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי: "החטיבה החדשה תשפר את האפקטיביות של הפעילות ותוביל לצמיחה. היכולות והניסיון של רוני יאפשרו את מימוש הפוטנציאל שלנו בתחום".