קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה אתמול על הקמת חטיבה קמעונאית, שתשלב את פעילות הסחר והחנויות תחת יחידה אחת. בראש החטיבה תעמוד רוני אראל־גינזבורג, שניהלה בשנה וחצי האחרונות את אגף סחר וציוד קצה בפרטנר תחת דגנית קרמר, המשנה למנכ"ל.
מדובר באחד ממנועי הצמיחה החשובים של החברה. שילוב הקמעונאות של פרטנר תחת סמנכ"ל נועד לשפר את האפקטיביות של הפעילות ולהוביל לצמיחה מואצת בתחום. בדוחות הכספיים של החברה ניכרת מגמת גידול במכירות ציוד הקצה עם גידול בהכנסות ושיפור הרווחיות.
כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר בתחום, מגדילה החברה את נקודות המכירה הקמעונאית ברחבי הארץ ומתמקדת במכירה של מוצרים המשרתים את צורכי התקשורת של הלקוחות ורמת השירות שלהם.
מנהלת החטיבה הקמעונאית החדשה הובילה בפרטנר מהלכים כדי לספק מענה כולל ללקוח ולהעמיק עימו את הקשר. מדובר בהשקת שירות התיקונים הייחודי Private Care, הכולל מסלול מיוחד של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת.
עוד דובר על אפשרות מעקב פשוטה ודיגיטלית אחר סטטוס מכשיר שבתיקון, קבלת תמיכה בשירות בוואטסאפ והענקת שלוש שנות אחריות ברכישת מכשיר חדש.
אראל־גינזבורג שימשה בעבר מנהלת המותג הפרטי Life מבית סופר־פארם. היא הובילה את בניית האסטרטגיה והשפה התקשורתית של המותג.
מנכ"ל פרטנר אבי גבאי: "החטיבה החדשה תשפר את האפקטיביות של הפעילות של החברה בתחום ותוביל לצמיחה באמצעות מימוש הפוטנציאל שלנו בתחום".