חברת התקשורת בזק בינלאומי שיגרה בימים אלה מסרון ללקוחותיה ובו ההודעה הלקונית הבאה: "הינך מנוי לשירות עבור תיבת דואר אלקטרוני במחיר של 9.90 שקלים לחודש. ביום 1.1.25 יעודכן תעריף השירות ל־20 שקל כולל מע"מ. אם ברצונך לבטלו - נא לפנות למוקד השירות".
ל"מעריב" נודע כי לקוחות שקיבלו את ההודעה פנו לחברה בניסיון להבין את פשר ההודעה. לדברי אחד מהם, הוא פנה לחברה ושאל אם הזנקת התעריף ב־102% בימים אלה של יוקר מחיה היא אכן סבירה. לטענתו, "ההצעה הזריזה לביטול למי שרוצה די מוזרה להתנהלות של חברה המתפרנסת ממספר לקוחותיה". בתשובה לפנייתו נמסר לו: "השירות הוא ללא התחייבות, ואתה יכול לבטלו בכל עת שתרצה". "אז האם זו איכות שירות הלקוחות של בזק בינלאומי?", תהה.
העלאת תעריפי בזק בינלאומי מצטרפת לגל של עליות מחירים בכל תחומי המשק החל מ־1 בינואר 2025. מהחברה נמסרה התגובה הבאה, המובאת כאן במלואה: "לאחרונה עדכנו את מודל התמחור ללקוחות המחזיקים בשירות תיבת דואר בלבד (ללא חבילת אינטרנט). המודל הקיים לא שיקף את עלויות תפעול השירות, ולכן הוחלט לתמחר את השירות על פי נפח תיבת הדואר של המשתמש.
"חשוב לציין שלמנויי האינטרנט של בזק בינלאומי, המשלמים עבור חבילות אינטרנט ותיבת דואר אלקטרוני, לא השתנה המחיר. הודענו על השינוי, ואנו מביאים לבחירת הלקוחות אם להמשיך בשירות. אנו מקפידים לספק ללקוחותינו שירותי אינטרנט ודואר אלקטרוני בתשתיות חדישות".