התחרות בשוק הנעליים גוברת. חברת Franco bane פתחה חנות דגל ראשונה, והיא מתכוונת להתרחב בהמשך הדרך. בחנות, שהוקמה בבית פנורמה בתל אביב, הושקעו כחצי מיליון שקל. בשנה הקרובה עתידות להיפתח שלוש חנויות נוספות, בהשקעה של 2 מיליון שקל.
Franco Bane הוא מותג מוכר ומבוסס בשוק הנעליים הישראלי, שנמכר עד היום באמצעות הרשת. החברה מוכרת נעלי גברים בלבד לחנויות מובחרות כבר יותר מ־25 שנה, ורק עתה החליטה לפתוח רשת משל עצמה.
לפני כמה שנים הקימה אתר מכירות באינטרנט ושם היא ממשיכה למכור. לנוכח ההצלחה, הוחלט על הקמת חנות דגל לקהל הרחב. היא משתרעת על 150 מ"ר בבית פנורמה בתל אביב. החנות החדשה, בהנהלת טלי ויחיאל סימן טוב, כוללת מאות דגמי נעלי גברים, ובהן נעליים אלגנטיות, מגפונים וסניקרס, שנמכרות ב־250 עד 460 שקל, במידות 35 עד 48, ומיוצרות באיטליה, סין והודו. סימן טוב מרבה לבקר בתערוכות עיצוב בניו יורק, מילאנו, מדריד, גוונגזו ושנגחאי.
הסלוגן של החברה הוא "עד שלא תנעל - לא תבין". יחיאל סימן טוב, שהוא גם המעצב, אמר ל"מעריב": "לאחר שנים שבהן עבדנו מאחורי הקלעים וסיפקנו סחורה איכותית לחנויות אחרות, החלטנו לצאת לקדמת הבמה עם חנות מיוחדת, ולהציע את הנעליים שלנו ישירות לצרכן. אני בטוח שההשקעה הגדולה שלנו באיכות המוצרים תדבר ללב הלקוחות. העובדה שאנחנו מנגישים את התוצרת שלנו תאפשר להם ליהנות מהנוחות הלא רגילה של הנעליים שלנו".