מי עדן, חברת המים המינרליים המובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה ולראשונה נכנסת לקטגוריית הסודה. החברה תשיק מוצר חדש בפעם הראשונה בתולדותיה, ובפעם הראשונה בייצור בישראל: בקבוקי סודה בהגזה חזקה, המבוססים על המים המינרליים הטבעיים של מי עדן, המופקים מנביעה בדרום רמת הגולן. מי הגשמים מחלחלים בתהליך איטי דרך סלעי הבזלת שמאפיינים את רמת הגולן, סופחים את ההרכב המינרלי הייחודי להם, ומעניקים למים את ההרכב הייחודי והטעם המוכר והאהוב.

ב-3 השנים האחרונות הקטגוריה בצמיחה ממוצעת של 5% בשנה, כשבשוק שחקנים מקומיים ומיובאים. לפי נתוני סטורנקסט בשנת 2024 נמכרו 80 מיליון בקבוקי סודה בהיקף מכירות של 250 מיליון שקלים. ב-3 השנים האחרונות הקטגוריה בצמיחה ממוצעת של 5% בשנה.

יוני ארליך, מנכ"ל מי עדן: "הציבור הישראלי אוהב מים מוגזים חזק, ואת הטעם והערך המוסף הבריאותי שיש למים מינרליים בכלל ולמי עדן בפרט. השקת סודה מי עדן היא מהלך מרגש מאוד עליו אנו עובדים מזה זמן. סודה מי עדן מבוססת על המים המינרליים שלנו שמופקים ברמת הגולן, מה שמעניק למוצר את הטעם האהוב והמוכר של מי עדן, חלוצת תחום המים המינרליים בישראל הפועלת משנת 1983, ונותן מענה מושלם לצרכן הישראלי".

השקת הסודה החדשה תלווה בקמפיין עליו אמון משרד הפרסום מקאן, ושמוערך בכ-3 מיליון שקלים ויכלול פרסומות בטלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל, רדיו וסושיאל.

מי עדן. פעילים משנת 1983 (צילום: פלאש 90)
מי עדן. פעילים משנת 1983 (צילום: פלאש 90)