שנתיים לאחר שמחלבות רמת הגולן נרכשה על ידי חברת זנלכל ב־33 מיליון שקל, החברה משיקה מחדש את המותג עם לוגו של סדרת מוצרים חדשה. שדרוג תשתיות המחלבה מוערך בהיקף של 35 מיליון שקל. מדובר ביוגורטים, משקאות חלב, שמנת להקצפה ועוד.
החברה תצא בתחילת אפריל בקמפיין מקיף בהשקעה של 3 מיליון שקלים. היא רכשה קו חלב חדש בטכנולוגיה שאפשרה כניסה לקטגוריות חדשות בתחום מוצרי החלב. אלה יעלו למדפים במרוצת המחצית השנייה של השנה.
מחלבת הגולן, הפועלת מקצרין, היא החמישית בגודלה ומחזיקה בנתח של 1% משוק החלב, שמגלגל 10 מיליארד שקלים בשנה. המחלבות הגדולות בשוק הן תנובה, שטראוס, טרה ומחלבות גד.
חברת זנלכל, בעלת מחלבות רמת הגולן, היא בבעלות איש העסקים קובי שינפלד. היקף החלב הנרכש מרפתות רמת הגולן גדל מ־18 מיליון ליטר תחת הבעלים הקודמים ל־26 מיליון ליטר חלב כיום. הרפתות מספקות תנאים ייחודיים לפרות, הנהנות מאקלים אידיאלי בגובה מאות מטרים מעל פני הים. החברה משווקת את מוצריה לכל רשתות השיווק, למעט שופרסל שהסכם איתה צפוי להיחתם עד סוף השבוע.
מנכ"ל זנלכל פיני גורביץ: "זנלכל, המזוהה עם תעשיית השימורים, נכנסת לתחום החלב כחלק מהאסטרטגיה לפעול בתחומים שמתבססים על תוצרת חקלאית מקומית. האסטרטגיה השיווקית היא להגדיל את מגוון מוצרי החלב". דפנה ליאור, סמנכ"לית השיווק, הוסיפה כי "השקת המותג החדש כוללת לוגו חדש המשקף את האזור הגיאוגרפי הייחודי שבו אנו פועלים, לצד אריזות בנראות חדשה ועדכנית, המדגישה את צבעי המותג וערכיו".