הכתבה נכתבה בשיתוף חברת "משכן ובניין"

"רוטשילד 26" בלב מרכז העסקים של בירת הנגב מציע הזדמנות ייחודית למשרדים בסטנדרט בינלאומי בתנאי מימון אטרקטיביים.

העיר באר שבע, מתפתחת בקצב מסחרר ומציעה הזדמנויות עסקיות ייחודיות. התוכנית להקמת בית החולים החדש "שיבא נגב", סיום העבודות להקמת בית החולים אסותא החדש, הבניה המואצת של קריית התקשוב וקריית המודיעין ליקית, יחד עם פארק ההייטק המצליח והתעשייה הביטחונית המתפתחת – כל אלה, הופכים את באר שבע למטרופולין הדרומי של מדינת ישראל, וכתוצאה מכך עולה הביקוש לנדל"ן למשרדים. חברות וגופים ציבוריים מחפשים להקים מרכזי שירות ופעילות, משרדים, מטות והנהלות במרכז העסקי והאזרחי של באר שבע.

כמענה לכך, הולכת ומושלמת בימים אלה הקמתו של בניין משרדים חדשני, יוקרתי ומסקרן – "רוטשילד 26", מבית חברת "משכן ובניין", בצומת הרחובות הראשיים דרך חברון ורוטשילד, בלב הרובע העסקי של העיר ובסמוך למוסף התחבורה הראשי של העיר, כחלק מהתחדשות האזור.

פרויקט ''רוטשילד 26'' במהלך בנייתו כיום  (צילום: חברת ''משכן ובניין'' )
פרויקט ''רוטשילד 26'' במהלך בנייתו כיום (צילום: חברת ''משכן ובניין'' )

סטנדרט הבניה הייחודי ומיקומו האסטרטגי, מושכים את החברות המובילות במשק להצטרף להזדמנות החמה בתחום נדל"ן למשרדים
פרויקט 'רוטשילד 26' משתרע על פני 55,000 מ"ר בשני מבנים: מבנה אחד בגובה 11 קומות (אשר ישרת את מכבי שירותי בריאות), ומבנה שני בגובה 14 קומות, בו כל קומה כוללת כ-2,100 מ"ר. בנוסף, לבניין מחובר מבנה חנייה עילי, לרווחת העובדים והמבקרים. העיצוב האדריכלי הייחודי, של משרד האדריכלים פישר אלחנני, בשילוב סטנדרטים גבוהים של בניה ירוקה, יוצרים סביבת עבודה בחללי עבודה מרווחים, יעילים, נוחים ומודרניים.

עד כה הצטרפו לפרויקט "מכבי שירותי בריאות", אשר תרכז בבניין את כל השירותים הניתנים לקהל מבוטחיה לרבות רפואת מומחים, מכונים רפואיים מתקדמים, מוקד לרפואה דחופה ושירותי רפואה משלימים: ''מכבי טבעי'', ''מכבידנט'', ''מכבי פארם'' ורשת האופטיקה ''קשר עין''. לקוחות מכבי ייהנו מכניסה עצמאית לבניין, מנותק מהמבנה הראשי ולכניסת שאר באי בניין רוטשילד.

בנוסף, חברת כלל ביטוח תפתח בבניין את מרכז השירות (קול סנטר) הגדול של החברה, כמו גם מכון מאר לאבחון רפואי ואורבן פלייס (מותג מוביל לחללי עבודה ומשרדים).

בימים אלה נבחנות החברות שינהלו את הבניין, בסטנדרט איכותי, יוקרתי ויעיל, במודל חדש של ניהול בנייני משרדים.

מיקמו של הפרויקט בלב הרובע העסקי המתחדש של העיר, על דרך חברון, מעורקי התחבורה החשובים בעיר, מרחק הליכה מתחנת רכבת מרכז, מהתחנה המרכזית וממרכזי הקניות ביג. מצדו השני, נמצאת עיריית באר שבע לצד מוסדות נוספים שהופכים את הבניין לאטרקטיבי ביותר.

התקדמות הפרויקט כיום (צילום: חברת ''משכן ובניין'' )
התקדמות הפרויקט כיום (צילום: חברת ''משכן ובניין'' )

קבוצת "משכן ובניין" ראשונה בנכסים ונדל"ן, הופכת לדבר החם בתחום הנדל"ן למשרדים
רוטשילד הוא אחת מפרויקטי הדגל של קבוצת "משכן ובניין". בקבוצה נמנים היזם יוסי איטח, שאול נעמן ודני כהן מקבוצת מחסני השוק, בליווי משפטי של משרד כהן-ערב. בשנים האחרונות, הובילה החברה פרויקטים רבים למגורים בבאר שבע ולנגב והפכה לשחקן שמשמעותי בתחום הנדל"ן.

ב"משכן ובניין" הבינו שהתחרות שצפויה בתחום מחייבת אותם לייצר פרויקט ייחודי, בסטנדרט בניה ופיתוח ברמה בינלאומית, וניהול מוקפד – שיביא בשורה תחום.  

יתרה מכך, בניגוד לפרויקטים אחרים, השטחים של 'רוטשילד 26' מוצעים למכירה בתור קומה שלמה או מחציתה לכל הפחות, על מנת למנוע מצב של ריבוי עסקים, קונים ושוכרים באותו בניין, מה שעלול להביא ירידת ערכו ומצב תחזוקתו. כמובן, ניתן להגיע להסכם שכירות עם אופציה לרכישה בתום התקופה, כאשר הריבית תרד, ובכך להבטיח מחיר אטרקטיבי כבר היום.

חברות, יזמים ועסקים שרואים עצמם שותפים לאותה תנופה, ייראו בפרויקט רוטשילד בית עבורם
"רוטשילד 26" מזמין חברות מכל מגוון התחומים להצטרף לתנופה ולהזדמנות, ולקחת חלק מהעתיד של האזור. אלה שמחפשים משרדים יוקרתיים, סביבת עבודה חדשנית והזדמנות להיות חלק מקהילת עסקים דינמית - פרויקט "רוטשילד 26" מבית "משכן ובניין" הוא המקום בשבילכם.

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת "משכן ובניין"