קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (שני) קמפיין חדש לקידום שירות האינטרנט המתקדם שלה, הנקרא "Partner Direct Fiber". הקמפיין, בכיכובם של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו) והיוצר אילן פלד בפעם השנייה, מציג את יתרונות הסיבים האופטיים של פרטנר המחוברים ישירות לשרתים של ענקיות טכנולוגיה עולמיות.

שירות ה-Partner Direct Fiber מבוסס על סיבים אופטיים המחוברים ללא תיווך לשרתים של חברות מובילות כמו Google, Facebook, Netflix ואחרות, הממוקמים בחוות השרתים של פרטנר בישראל. החיבור הישיר נועד להעניק ללקוחות חוויית גלישה מהירה ויציבה במיוחד, עם השהיה (Latency) נמוכה ורגישות פחותה לעומסים על תעבורת הרשת הבינלאומית.

אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, מסביר כי מדובר בחבילת שירותים אטרקטיבית המספקת פתרון מקיף לצרכי הלקוחות. "אנחנו מזמינים את הלקוחות ליהנות מחוויית גלישה עוצמתית, מהירה ויציבה ולהתקדם לסיב הישיר של פרטנר", אומר אביב.

במסגרת השקת השירות החדש, מציעה פרטנר מבצע הכולל חודשיים ראשונים ללא תשלום בחבילת ALL-IN משודרגת. החבילה כוללת אינטרנט בסיב אופטי עם מהירות הורדה של 1 ג'יגה-ביט לשנייה, מהירות העלאה של 250 מגה-ביט לשנייה, מגדיל טווח להגדלת קליטת הרשת האלחוטית בבית והגנת סייבר מתקדמת. בנוסף, פרטנר מציעה חבילות משולבות הכוללות גם שירותי טלוויזיה ומנוי נטפליקס.

הפרסומת החדשה, המשלבת עיבוד מקורי של סטטיק ללהיט "אנא מג'נונה" מאת עדן בן זקן, בוימה על ידי רומן בוצ'אצקי וקובי חביה, בהפקת משרד הפרסום מקאן תל אביב.