כנס נשות ההייטק הגדול "נשים ב-Front" ייערך השנה לראשונה בירושלים, ביוזמת ותמיכת משרד ירושלים ומסורת ישראל, עיריית ירושלים, ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים. הכנס, שמאורגן בשיתוף עם שתי קהילות ההייטק לנשים המובילות בישראל, "נשים בהייטק" ו"המיטאפיסטיות", יתקיים ב-22 בספטמבר במתחם JVP ויארח מאות נשים בכירות מתעשיית הטכנולוגיה.

לא רק חיזבאללה: אנשי מקצוע שעדיין משתמשים בביפרים בישראל
חברת GenAI ראשונה בדרך לבורסה הישראלית

לירון דובר, מנהלת תחום הייטק וביוטק ברשות לפיתוח ירושלים, מסרה: "אני נרגשת ושמחה לקחת חלק בכנס "נשים ב-Front" אשר מתקיים לראשונה בירושלים בשיתוף עם קהילות ההייטק לנשים המובילות בישראל, 'נשים בהייטק' ו'המיטאפיסטיות'. זהו רגע משמעותי עבורנו, שמביא עמו הזדמנות חשובה לקידום שיתופי פעולה ולחיזוק הנוכחות של נשים בתעשיית ההייטק והביוטק. אנו שואפים להציג את הכישרונות והיכולות של הנשים וליצור הזדמנויות תעסוקה נוספות שיתרמו לצמיחה ולפיתוח של התחום בירושלים".

את האירוע תפתח דבורה מאיסון, יזמית, מנהלת מובילה, ירושלמית גאה ומנהלת קשרי המשקיעים ב-JVP ומרגלית סטארט-אפ סיטי ירושלים - אחת מקרנות ההון סיכון הוותיקות והמובילות בישראל, שהוקמה על ידי המייסד ויו"ר הקרן, ד"ר אראל מרגלית. בכנס יתקיימו גם הרצאות, פאנלים ושיחות אחת-על-אחת עם נשים בתפקידים בכירים בחברות הייטק מובילות בירושלים ואורחות נוספות מבחוץ. 

במהלך הכנס הייחודי יתקיימו גם סדנאות פרקטיות לקהל שיעסקו ב-AI, ניהול קריירה חכם ושתי סדנאות לסטארטאפים שיעסקו בגיוס הון וחדירה לשווקים גלובליים. 

הכנס צפוי למשוך כ-250 משתתפות מהעיר ומחוצה לה, ויציג את ההון האנושי המגוון והחדשני הקיים בעיר הבירה. חברות מובילות בהייטק הירושלמי כמו Mobileye, Cross River, ו-Lightricks תומכות באירוע ובחרו להדגיש את המחויבות שלהן לקידום נשים בתעשייה וקידום האוכלוסייה המגוונת בעיר.

אנה מישל מ-Cross River, חברת הייטק מובילה בירושלים (צילום: גיא אנטו)
אנה מישל מ-Cross River, חברת הייטק מובילה בירושלים (צילום: גיא אנטו)

הכנס שם זרקור על המנהיגות, המנהלות, המובילות, והיזמות ובעיקר על הנשים המגוונות המרכיבות את הפסיפס האנושי והמיוחד של העיר. את ההרצאות והפאנלים יובילו נשים מהמגזר החילוני, הדתי, החרדי והערבי הגרות בעיר ועובדות בתעשייה.