ריליהסורסינג (Reliasourcing) משיקה מערכי מיקור חוץ בפיליפינים ומובילה את מגמת המעבר של חברות ישראליות גלובליות לקבלת שירותים מהפיליפינים. החברה, שמתמחה בהקמת ובניהול מערכי מיקור חוץ לחברות דרך מרכזי פעילות הנמצאים בפיליפינים, מתמקדת בחברות ישראליות גלובליות: חברות טכנולוגיה, סושיאל גיימינג, אי קומרס ועוד.

לדברי יוראי אופק, מייסד החברה: "היכולת לנהל מארג של שרות ורסטילי ועדיין מדויק ללקוחות מסביב לעולם, מכל מדינה ובכל שפה, הפכה לאמנות וחברות ישראליות גלובליות הפועלות במדינות העולם גילו את היתרון במענה אנושי מהפיליפינים, על ידי צוות אוהבי ישראל (נוצרים), דוברי אנגלית, האוחזים במנטליות הדומה לזו של הישראלים וידועים בנורמות השירות שלהם, בסבלנות, ביכולת ההתאמה לכל תחום, בידע המתקדם ובהתמדה בתפקיד לאורך שנים. תכונות אלה מסייעות למקם את הפיליפינים כאופציה מובילה בעולמות שירות הלקוחות והמכירה הגלובליים".

אופק, דור שלישי לאנשי עסקים בפיליפינים (שאליה הגיע סבו לפני 40 שנה), עומד מאחורי הקמת מערכים מורכבים, המנהלים שירותים במיקור חוץ מהפיליפינים לחברות בכל העולם, ביחד עם אמיר בורסוק, ראש הפיתוח העסקי בחברה. לדבריהם: "הרעיון המרכזי שלנו הוא לתת לחברות ולתאגידים סיוע באספקטים או בפונקציות תומכות, כדי לאפשר לכל לקוח לפעול בזירה שלו ב"ראש שקט" ולהתמקד במה שהוא מקצועי ומצוין בו, ובכך לסייע לו לצמוח ולגדול".

לדברי אופק: "בעשורים האחרונים הופכות הגלובליזציה והטכנולוגיה את העולם למקום קטן יותר, והדבר בא לידי ביטוי ביכולת של חברות רבות למקם מגוון פונקציות התומכות בעסק שלהן במדינה רחוקה אחת וממנה לספק שירותים לכל רחבי העולם. חברות אלה מצטיינות בפיתוח טכנולוגי, ובהטמעת מוצרים מתקדמים וחדשניים, מתוך הבנה ששירותים התומכים בעסקים הינם קריטיים לצמיחתם ובמיוחד בהתנהלות מול לקוחות. תפישה זו נכונה ורלוונטית כשמדובר בפונקציות תומכות רבות: החל משירות לקוחות מצוין, דרך שירותי תמיכה ומכירות – כל מרכיב שתומך בליבת העסק עצמו - מהווה יתד בדרך לצמיחה. השירות שאותו יקבל הצרכן בקצה, בין אם במכירות או בשימור, הופך קריטי.

אופק מוסיף: "ברגע שהטיפול בלקוחות מנוהל באופן ממוקד ומקצועי, מתמקד הפוקוס של החברה בליבת העיסוק והמקצוענות  - תהליכי העבודה, הייצור והפיתוח. ריליהסורסינג מובילה עבור לקוחותיה (Playtech ,ThriveDX Connecteam ועוד) את עולם השירותים התומכים, וכולם נהנים מכך בהיבט של ניצול משאבים וכן בחיסכון בעלויות. הדחיפות והזמינות נטועים ב-DNA שלנו, והם הופכים קריטיים כאשר יש צורך בשירות ובשימור לקוחות בפרויקטים קצרים או ארוכי טווח ובין אם למטרת מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, תיאום פגישות, שירותי פיתוח, עיצוב ועוד".

לדברי בורסוק: "עוד קודם לחיבור ולתקשורת העסקית עם החברות, מבצעת Reliasourcing תהליך למידה מעמיק מול החברה הרלוונטית לטובת התאמת השירות וגם לשם התאמה תרבותית למדינת היעד, שכן, השירות מסופק למדינות רבות בעולם. חברות מכל הגדלים ובכל שלבי התפתחותן נהנות מההתאמות המדויקות של נותני השירות בצד שלנו, המאפשרות לחברה ולקודקודיה למקד את כל משאביה בפיתוח ליבת העסק, בידיעה שיש מי שהתחומים התומכים מנוהלים עבורה גם בצרכים המורכבים ביותר."

עוד הוסיף, "בשלב הראשון מתבצעת למידת החברה והעמקה במערכותיה, תהליכי העבודה וה-CRM, כדי להתאים את הפתרון באופן ייעודי ומדויק. התהליך הזה מקנה לנו יכולת למפות ולאפיין את הצורך של החברה, באיזה סוגי שירותים מדובר, מהן החולשות שעליהן יש להתגבר ובהתאמה לכך לשים את הפוקוס בהדרכות העובדים (בצד שלנו) לאחר שהגדרנו את יעדי גיוס כח האדם על מנת לספק את התמיכה האופטימלית הדרושה בסוג השירות ובחוויית לקוח מיטבית -  טכנולוגית ואנושית".

"אנחנו חוסכים ללקוח את הצורך שבהקמת התשתית התפעולית שבליבת העסק: מוקד שירות, גיוס עובדים, לרבות הכשרתם וביצוע פעולות לשימורם. אנו מנהלים מעקב אחר עמידה של הצוותים ושל נותני השירות ביעדים שהוצבו בפניהם. בעתיד הקרוב נשלב במערכותינו בינה מלאכותית, במגוון יישומים מבוססים AI ככלי שימושי בהתאמת השירותים. הטמעת הטכנולוגיה מאפשרת העשרה וגיוון היצע וכן ייעול והעצמה של הצוותים. המגמה תלך ותתחזק ואנו מובילים בה ומזהים בה בידול חשוב עבורנו", סיכם.