פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין [Outbrain] מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט ושימוש ביכולות הטכנולוגיות של פלטפורמת הענן Azure Microsoft לטובת שיפור השירותים ללקוחותיה. במסגרת שיתוף הפעולה, אאוטבריין תרחיב את פעילותה עם Microsoft Azure בצפון אמריקה ותשלב פתרונות GenAI המבוססים על Azure OpenAI, על מנת לשלב מגוון שירותים חדשים ללקוחותיה.
 
פתרונות ה-GenAI מוסיפים נדבך חדש של שירותים מתקדמים עבור לקוחות אאוטבריין ברחבי העולם. לאאוטבריין ומיקרוסופט היסטוריה משותפת ארוכת שנים, הכוללת שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגים מול Azure, MSN  ו-Bing. הפלטפורמה של אאוטבריין משרתת כמיליארד משתמשים ברחבי העולם עם למעלה מ-10 מיליארד המלצות תוכן מדי יום, על יותר מ-7000 אתרי תוכן בכל העולם.  

הטכנולוגיה שתאפשר לנו לשלוט במכשירים בכוח המחשבה כבר כאן
קבוצת מקלארן רייסינג מאמצת את טכנולוגיית התשלומים של ענקית הפינטק

יוסי שקואי, Enterprise commercial DN מיקרוסופט ישראל: "אנו שמחים להרחיב את השותפות הקיימת עם אאוטבריין, לפעול לצמיחה משותפת של שתי החברות, ולתת ערך משמעותי באמצעות שילוב פתרונות טכנולוגיים ל-cost optimizations ופתרונות מסחריים. בנוסף, מיקרוסופט תתרום לחדשנות באאוטבריין, לאור מהפכת ה-Gen AI שהיא מובילה." 
 
יונתן ממן, CTO, אאוטבריין: "כשנתיים לאחר המעבר הראשוני ל Azure, אנו שמחים להעמיק את השותפות הקיימת בין החברות. המעבר הנוסף ל-Azure יתן לאאוטבריין גמישות וחדשנות בניהול התשתית לפלטפורמת הפרסום שלנו. בנוסף, עולם המלצות התוכן הינו מורכב ותחרותי, והשימוש בפתרונות GenAI חדשניים במוצרי אאוטבריין, תוך שיתוף פעולה עם מיקרוסופט, יתרום ללקוחות אאוטבריין בארץ ובעולם."