בשקט בשקט שארק נינג'ה כובשת עוד קטגוריה ונכנסת לעוד חלקה. היא משתדלת להצדיק את שמה, ומממשת אסטרטגיה אגרסיבית ואלגנטית. 23 מוצרים חדשים היא הציגה החודש. חלקם מהווים חדירה לקטגוריות חדשות בהן החברה מעולם לא היתה. זאת, לפי המדיניות אותה הגדיר המנכ"ל מארק בארוקאס: בכל שנה כניסה לתת-קטגוריית מוצרים חדשה אחת לפחות בכל אחת משתי החברה – שארק (מוצרים לבית) ונינג'ה (מוצרי מטבח). מדובר בחברה שבסוף 2022 היתה ב-27 תת-קטגוריות והיום נמצאת ב-34.

התגובה של השוק נלהבת. ראייה מהשטח – רשימת ההמתנה למכונת הברד הגיעה ל-100,000 מכונות. הראייה מהשוק – מניית Sharkninja, זינקה החודש (טרם ההכרזות) ביותר מ-17%, והגיע נכון לכתיבת שורות אלו למחיר של 104.86 דולר למנייה. בשנה האחרונה המנייה עלתה ביותר מ-107%.

המוצרים והקטגוריות שהושקו

המוצר המדובר ביותר הוא Ninja Luxe Café, מכונת קפה לשוק הביתי. המכונה משלבת מגוון רחב של סגנונות קפה, כולל אספרסו, קפה פילטר ו-Cold Brew, ומספקת טכנולוגיה חכמה לטחינת פולי הקפה בהתאם לטריותם. המכונה גם מציעה הכנת קצף חם וקר בהתאמה לסוגי חלב שונים. הלוקס קפה צפויה להגיע לישראל בתחילת 2025.

מוצר נוסף, שמעורר הרבה מאוד עניין ברשתות החברתיות, הוא מכונת הברד Ninja SLUSHi Professional. זהו מוצר, שלא זכה לתשומת לב מיצרניות גדולות וקשה למצוא מכונה כזו באיכות גבוהה ובמחיר הוגן. לחלל הזה נכנסת שארק נינג'ה. הסלאשי מאפשרת הכנה קלה ומהירה של משקאות קפואים וברד בבית. וזה ללא צורך בקרח, הודות לטכנולוגיית Rapid Chill שפיתחה החברה. מברד במסיבות יום ההולדת של הילדים עד למרגריטות קפואות במסיבות של ההורים. הסלאשי צפויה לנחות בישראל בתחילת 2025.

בין החידושים הנוספים שהציגה שארק נינג'ה ניתן למצוא את:

1. סיר הטיגון הדו-קומתי XL Stack Double של המותג נינג'ה, שמתאים לאירוח ולבישול משפחתי. סיר זה בעל קיבולת גדולה יחסית של 9.5 ליטרים ומבנה חדשני המאפשר הכנה של עד ארבע מנות שונות בו זמנית, בעזרת שתי מגירות נפרדות ורשת הפרדה חכמה. צפוי להכנס לשוק במהלך אוקטובר הקרוב.

2. מטהר האוויר NeverChange5 של המותג שארק, מציע אוויר נקי למשך חמש שנים ללא צורך בהחלפת הפילטר. המטהר כולל פילטר HEPA המסנן 99.9% מהחלקיקים, האלרגנים והחיידקים, והוא מתאים לחללים גדולים וקטנים, תוך ניטרול ריחות רעים ושמירה על אוויר רענן. עדיין אין תאריך השקה.

3. שואב האבק החדש Power Detect של המותג שארק, שיגיע במהלך 2025, מצויד בטכנולוגיה לזיהוי אוטומטי של לכלוך נסתר ומבנה מברשת ייחודי לניקוי קדמי ואחורי. המכשיר גם כולל תחנת ריקון וטעינה אוטומטית, ומוט מתקפל לניקוי במקומות שקשה להגיע אליהם.

4. Ninja Detect (דגם TB403) עם טכנולוגיית Blend Sense מאפשר להכניס כל מרכיב, לסובב את החוגה, ולראות כיצד הוא הופך למשקה חלק. הבלנדר החדש מצויד בטכנולוגיה לזיהוי הרכיבים ובכך מתאימה באופן אוטומטי את מהירות וזמן הפעולה ללא צורך בהתערבות המשתמש. ייכנס לשוק במהלך נובמבר.

5. הנינג'ה מתחזקת גם מחוץ למטבח. סדרת ה-Woodfire, על הגריל והטאבון המשלבים מעשנה באמצעות שבבי עץ, צפויה להתרחב. חלק מהמוצרים יגיעו כבר בעוד חודש. ואפילו סדרת מוצרי קמפינג נולדה, עם צידניות שיגיעו לישראל לקראת פסח 2025, תחילת עונת הקמפינג, באם מזג האוויר (בעיקר הגיאו-פוליטי) יאפשר.