ג'ונתן מיראז' מצטרף לשדרת התורמים המכובדים למסעה של החללית בראשית2 לירח. היום (שני) הודיעה קרן מיראז' ישראל, קרן פילנטרופית פרטית שנוסדה על ידי דיוויד ולורה מיראז' בשנת 1998 ומושתתת על רוח החלוציות, היזמות והחדשנות של ישראל, על תרומה לעמותת SpaceIL לתמיכה בפעילות העמותה הן בפיתוח משימת בראשית2, והן פעילות חינוכית הכוללת בין היתר תוכנית לימוד חדשנית בתחום הנדסת חלל SpaceUP.

שמעון שריד, מנכ"ל עמותת SpaceIL, אמר כי "אנו מודים על האמון שקרן מיראז' נותנת בנו ובחזון העמותה. התמיכה הכספית תאפשר לעמותה להמשיך בפעילות החינוכית של העמותה ולצד המשך פיתוח טכנולוגיות חלל מתקדמות במסגרת משימת בראשית2, ובכך להתקרב צעד נוסף לעבר מטרתנו – להנחית שוב חללית ישראלית על הירח, תוך שבירת שיאים שיובילו לאימפקט משמעותי הן על דור העתיד והן על כולנו כאומה. אנו מודים לקרן על התמיכה הנדיבה,  וממשיכים כל העת בגיוס משאבים הן מתורמים פרטיים והן מגורמים ממשלתיים".

אם ישראל תחליט להיכנס קרקעית ללבנון - זה צריך להיות היעד הסופי
לא פצצות חודרות בונקרים: "הקיט" המיוחד שהמיט חורבן על הדאחייה בלבנון

ג'ונתן מיראז': "ישראל עברה תלאות וטראומות במשך זמן רב מדי, המדינה שלנו זקוקה לאירוע היסטורי מכונן ומעורר השראה, שנוכל לחגוג אותו יחד בסולידריות, אחדות וכחלק משיקום החברה. אירוע נחיתת חללית מתקדמת טכנולוגית על הירח בשידור חי אל מול כל העולם יכולה להעביר מסר ברור וחד: ישראל עומדת איתנה, בלתי מנוצחת ולא מורתעת מאנטישמיות וטרור. ישראל מאמצת במלואה את רוח האחדות החיובית של צמיחה, ניצחון ושגשוג דרך חדשנות טכנולוגית".