חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות אבטחה Zero Trust, מככבת ברשימת 15 הסטארט-אפים הישראלים הצומחים והבולטים של לינקדאין לשנת 2024. לינקדאין היא רשת חברתית ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים המונה כ-700 מיליון משתמשים בעולם.

רשימת לינקדאין השנתית היא אחת הרשימות היוקרתיות והמשפיעות הן בתעשייה הישראלית והן בתעשיית ההיי-טק העולמית לרבות קרנות הון סיכון המתעניינות בחדשנות הישראלית. החברות הנכללות ברשימה לא זו בלבד שהן צומחות במהירות ומושכות תשומת לב של משקיעים ומחפשי עבודה, אלא שהן גם מפתחות פתרונות פורצי דרך המעצבים את פני התעשיות שלהם במגוון תחומים.

הרשימה מבוססת על ניתוח של ארבעה מרכיבים מרכזיים אודות כל חברה: הגידול במצבת העובדים שלה, היקף המעקב והעניין של עובדים חיצוניים בדף הלינקדאין של החברה ובדפים של עובדי החברה, היקף העניין במשרות שחברה מפרסמת בדף הלינקדאין שלה ומספר המועמדויות שהוגשו, ומספר העובדים שחברה הצליחה לגייס מחברות גלובליות מובילות. 

זירו נטוורקס דורגה ברשימה יחד עם חברות מובילות נוספות כמו: Wiz  AI21 Labs,, D-ID, AI Darrow ועוד. לאחרונה, עלתה זירו נטוורקס לגמר תחרות פתרונות הסייבר של Media SC בקטגוריה חדשה לחלוטין: הפתרון הטוב ביותר להגנה מפני איומים פנימיים. החברה מגדירה מחדש את האופן שבו מיקרו סגמנטציה מודרנית מאפשרת לארגונים למנוע ולהגן על עצמם ולא רק לזהות ולהגיב למתקפות סייבר.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל זירו נטוורקס: "ההכללה שלנו ברשימת הסטארט-אפים הישראלים המבטיחים של לינקדאין לשנת 2024 משקפת את מה שאנו חשים מדי יום בשטח: מצבת העובדים שלנו גדלה בעשרות אחוזים בשנה האחרונה, יש התעניינות רבה של מקצועני סייבר בפתרונות הסגמנטציה שלנו הנחשפים בדף הלינקדאין שלנו, יש פניות רבות של טובי המוחות למשרות שאנו מפרסמים ורבים מצטרפים לשורותינו גם מחברות בינלאומיות מובילות. העניין החי מהשטח הוא שמאפשר את המשך הפיתוח הטכנולוגי ואת השלבים הבאים של הצמיחה העסקית. זוהי תעודת כבוד לא רק לנו אלא גם לסטארט-אפים אחרים הן מתעשיית הסייבר הישראלית והן מתחומים אחרים"      

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי - ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

 Zero Networks נוסדה בשנת 2019, ומנוהלת על ידי בני לקונישוק (מנכ"ל) ואמיר פרנקל (סמנכ"ל הטכנולוגיות). החברה גייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר, מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023. החברה, שמעסיקה 70 עובדים, 35 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה, מגייסת בימים אלה עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. בין משקיעי החברה: US Venture Partners, Venrock, CyberArk, F2 Venture Capital, Pico Venture Partners.