אין כמו המוסיקה של שנות השמונים: השנים העליזות שהוציאו כמעט מידי יום להיטי ענק, חוזרות לאחרונה ברטרו מטורף שסוחף גם את הילדים שלכם.

שכחתם את הסיסמה לפייסבוק או לאינסטגרם? יש לכם מזל, הפיצ'ר הבא יציל אתכם
סוגרים חשבון: טיקטוק חסמה את מפיץ המידע הכוזב על חילוץ החטופים

ג'סטין נטו, מורה לריקוד וכוראוגרף בן 37 מלוס אנג'לס, הצליח לחבר את אהבתו לשנות השמונים עם כישרונו הטבעי לריקוד וליצור תופעת רשת שסוחפת למעלה ממיליון ושש מאות אלף עוקבים בטיקטוק.

נטו, שמעלה סרטונים המשלבים כוריאוגרפיות פשוטות יחסית עם להיטי האייטיז האהובים, מצליח להחזיר את הקצב והאנרגיה של התקופה ישירות לעוקבים שלו ברחבי העולם.

הייחודיות של נטו טמונה ביכולתו להפוך את הריקוד לנגיש וכיפי לכל אחד, לא משנה מה רמת הידע. בין הסרטונים ניתן למצוא ריקודים לצלילי שירים של מדונה, אלטון ג'ון, "פלאשדאנס," להקת אה-הא והפוינטר סיסטרז. התנועות המוכרות מהקליפים המקוריים קמות לתחייה בסטודיו שלו, כשהוא רוקד עם תלמידיו, מה שמעניק לצופים תחושה כאילו הם נוכחים בשיעור שלו.

מעבר לתכנים המוזיקליים, ישנו גם ערך נוסף לעוקבים של נטו, תחושת קהילה. רבים מהעוקבים מעידים שהסרטונים של נטו מעניקים להם מוטיבציה לקום מהספה ולהתחיל לזוז, והוא הופך את הריקוד לחוויה נגישה ומעוררת השראה. ההפקה הפשוטה יחסית, לצד התשוקה הגדולה לריקוד, מצליחים לגעת בליבם של אנשים מכל רחבי העולם.

שיעורי הריקוד של נטו. מזהים את המפורסמת? (צילום: אינסטגרם)
שיעורי הריקוד של נטו. מזהים את המפורסמת? (צילום: אינסטגרם)

פעילותו של נטו ברשת מראה כי הכוח של המוזיקה והריקוד, גם לאחר עשרות שנים, עדיין מהפנטת וסוחפת קהל רב, מהדור החדש, וגם מזה שמתגעגע עדיין לשוש עטרי וטוני פיין. אם תביטו היטב באחד מהסרטונים, תוכלו לזהות בשורה השנייה בסטודיו גם פרצופים מוכרים, כולל דמות מפורסמת מישראל שלוקחת חלק בשיעורים ומפזזת לצלילי הלהיטים. זיהיתם אותה? כתבו לנו בתגובות.