אינסטגרם תשיק הערב (שני) שלושה כלים חדשים בהודעות הישירות. העדכון החדש שיגיע בקרוב גם לישראל, מתווסף לשורה של חידושים שהוסיפה אפליקציית התמונות והסרטונים.

מהערב ניתן להוסיף כינויים לחברים בצ'אטים הקבוצתיים בהודעות הישירות, ה־DM. ניתן לשנות את הכינויים בכל שלב כך שיתאימו לאותה נקודת זמן. הכינויים לכל איש קשר תקפים רק לצ'אט מסוים, כך שבדיחות פרטיות מצ'אט אחד לא יזלגו לצ'אט אחר.

בנוסף, אינסטגרם מתחילה בהשקה של שיתוף מיקום בהודעות ה־DM. מעתה, אנשים יוכלו לשתף את המיקום החי שלהם בטווחי זמן של עד שעה אחת, או לשתף מיקום ספציפי על ידי הצמדה וסימון על גבי המפה – לרבות בצ'אטים קבוצתיים. 

בתוך כך אינסטגרם מוסיפה 17 חבילות חדשות של סטיקרים להודעות ה־DM. הכלים החדשים יושקו בהדרגה ברחבי העולם בשבועות הקרובים כולל ישראל.

צאטים קבוצתיים. שינוי כינויים וסטיקרים חדשים (צילום: מטא)
צאטים קבוצתיים. שינוי כינויים וסטיקרים חדשים (צילום: מטא)

התוספות החדשות הן חלק ממהלך עדכונים אינטנסיבי של מטא, בעלת האינסטגרם. לאחרונה חידשה האפליקציה באפשרויות המלצות התוכן: אחרי שנים של תלונות, מאפשרת האפליקציה לאפס ולאתחל מחדש את המלצות התוכן שקופצות בפיד.

אינסטגרם. איפוס מהיר של ההמלצות (צילום: מטא)
אינסטגרם. איפוס מהיר של ההמלצות (צילום: מטא)

כדי לאפס את המלצות התוכן, יש להקיש על הגדרות החשבון (Settings and activity), ולאחר מכן על Suggested content. בתפריט יש לבחור את האפשרות Reset suggested content. לאחר מכן, ההמלצות יתחילו לעבור פרסונליזציה מחודשת עם הזמן, ואינסטגרם תציג המלצות חדשות על סמך צריכת התוכן והאינטראקציות בפלטפורמה. בעת תהליך האיפוס, תינתן לאנשים האפשרות לסקור את כל החשבונות שהם עוקבים אחריהם, ולבטל את המעקב אחרי חשבונות מסוימים. 

בתוך כך תיקנה אינסטגרם את הרענון כך שהאפליקציה לא תתרענן באופן אוטומטי עם הפתיחה אלא רק לאחר שהמשתמש התחיל לגלול. עוד נוספה האפשרות להגיב לסטוריז באופן פומבי, מה שמאפשר אינטראקציה פתוחה ודינמית יותר בין המשתמשים. בנוסף, שודרגו יכולות השידור החי, המעניקות ליוצרי תוכן כלים חדשים לשיפור חוויית הצפייה והשידור. גם תהליך שיתוף הפוסטים בסטורי הפך לנוח ואינטואיטיבי יותר, מה שמקל על המשתמשים לשתף תוכן מעניין עם העוקבים שלהם.

אינסטגרם. הרענון האוטומטי ייפסיק  (צילום: שאטרסטוק)
אינסטגרם. הרענון האוטומטי ייפסיק (צילום: שאטרסטוק)