ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שלישי) את תוכניתם ב-103FM בדיון על כישוריו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, ברקע המתקפות האישיות נגדו בקמפיין הימין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ינון העביר ביקורת: "הוא מצטט נאומים מכוננים והיסטוריים של צ'רצ'יל כמו איזה קואצ'ר רמה ז' בכנס של יוגה בקיבוץ שדות ים לאנשים משועממים. הכול רדוד, הכול לא מדויק, אין שום בדיקת עובדות, הכול סתם דיבורים. 'זו לא הסיטואציה שעושה אותך, זה אתה שעושה את הסיטואציה', הכול משחקי מילים, התפלפלויות ברמה של טור של 7 ימים ב'ידיעות אחרונות'. זה מי שמול נתניהו? תגיד מה שאתה רוצה עליו, שהוא שותה שמפניות ומעשן סיגרים - אבל נתניהו הוא דמות, הוא אישיות, הוא בעל ידע, הוא איש ספר, הוא בעל אג'נדה, הוא יודע מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך. אתם מבינים מי מול מי עומד פה?".

בן השיב: "הייתי במחנה הזה פעם ואני עושה לך ספוילר - המסע המטורלל להפוך את יאיר לפיד לכלום ושום דבר, לא יצליח. לפיד עלה אתמול ל־23 מנדטים ול־36% שזה כבר מרחק נגיעה, צריך עוד קליק אחד כדי שזה כבר יהיה ראש בראש, שווה בשווה. אז כנראה זה לא עובד, תנסו ללכת למקום אחר. תתקפו את גנץ, כי גם הוא עכשיו בתמונה ואם יהיה לו מספר מנדטים דו ספרתי הוא יהיה מועמד לגיטימי. זה לא יעזור, מכונת הרעל שלכם לא יכולה לרמות את כולם כל הזמן. אני מעדיף בהרבה, בהמון, ראש ממשלה שטועה מראש ממשלה שרק משקר. ראש ממשלה שכל יום מפרסם פייק אחרי פייק אחרי פייק אחרי פייק - כבר נמאס לעקוב". 

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm