על אף הדיווחים על תוכניות הקמפיין הגדולות של הליכוד, שכוללות בין היתר את רכבי התעמולה המשוכללים "הליכודיות" וה"ביביבוס" - המשאית הנושאת אולפן שידורים נייד – חברים בליכוד מדווחים על הזעם בקרב פעילים ותיקים, וכן על היעדר יד מנהלת ותוכנית סדורה במטה הבחירות.

לאחר שהתנייד בתא זכוכית משוריין על משאית במסגרת הקמפיין: נתניהו בתגובה ראשונה לסערה
אבו יאיר חוזר: זה הצעד שיביא לנתניהו את ה-61?

אנשי הליכוד שמבקרים בימים אלה במטה הבחירות המרכזי מספרים על "כאוס וחוסר סדר", ומוסיפים: "לא מגייסים אנשי ליכוד בשביל עבודת שטח. הסניפים לא קיבלו תקציבים להפעיל אנשים או לקיים פעילות מקומית. הסניפים סגורים, ואנשי הסניפים ממורמרים. יש להם תחושה שהדיחו אותם מהבחירות, שנתניהו לא סומך עליהם".

חבר ליכוד נוסף מספר: "יש תחושת כעס גם אצל חלק מחברי הכנסת, שטוענים שלא משתפים אותם בפעילות הקמפיין. אותם חברי הכנסת, שהוכיחו את עצמם במערכות בחירות רבות, מוצאים את עצמם יושבים חסרי מעש, ללא תפקיד וללא תחומי אחריות ברורים. פעם ישראל כ"ץ, מירי רגב ורבים נוספים היו במרכז הקמפיין, למה היום זה פתאום לא מתאים ומביאים את 'כוכבי ההפגנות', במטרה להגדיל את אחוזי ההצבעה?".

"נתניהו הוא גאון השיווק, פרזנטור מעולה, אבל הוא אינו איש שטח", מוסיף חבר ליכוד בכיר. "הוא מאמין שאפשר לנצח בבחירות ולהגיע ל־61 מנדטים רק באמצעות דף המסרים, ראיונות, טוויטר, פייסבוק וטיקטוק. עושה רושם שאת הלייקים בפייסבוק הוא מעריך יותר מאשר עבודת שטח.

יש לנו את אותם 300 אלף מצביעי ימין שצריך להביא לקלפיות ביום הבחירות, מי יטפל בהם? מי יעמוד בקשר עם הציבור בשטח? אותם מארגני ההפגנות, שהשטח הפעם הופקד לידיהם, אולי יודעים להרים הפגנה מרשימה, אבל הם לא מכירים אנשים בשטח, בערים ובשכונות. מי שמכירים אותם אלה אנשי הסניפים, שמרגישים מודחים ומורחקים. כדי שהשטח יבוא ביום הבחירות צריך להכין אותו כבר היום, וזה לא נעשה. כ"ץ, רגב ואחרים מסתכלים על זה מהצד והם ממורמרים". 

לטענת כמה חברי הליכוד ששוחחו עם "מעריב", "במצודת זאב שוררת אווירה מסוכנת, שהניצחון מונח על הרצפה וצריך רק להתכופף ולהרים אותו. אבל משום מה לא מתכופפים, נתפס להם הגב. אם המצב הזה יימשך, 61 המנדטים שלנו עלולים להישאר מונחים על הרצפה".

טענות נוספות מופנות כלפי קווי הקמפיין שנתניהו מקדם. חברי הליכוד טוענים כי "המסרים מפוזרים. מתחילים לתקוף את לפיד, את גנץ ואת הממשלה כולה על נושא מסוים - ומזניחים באמצע. תחילה נתניהו הוביל קמפיין 'לפיד מסוכן לביטחון המדינה', אבל אז הגיע המבצע המוצלח בעזה, אז ירדנו מזה. עברנו ליוקר המחיה, עד שפתאום מישהו נזכר כי בתקופת נתניהו בראשות הממשלה המחירים התחילו לעלות, אז גם זה ירד. בסוף נשארנו עם הססמה הישנה 'רק הליכוד יכול'. לא פלא שירדנו בסקרים".

מנגד, חברי ליכוד אחרים מגינים על נתניהו ואומרים ל"מעריב": "שיא הקמפיין עוד לפנינו, נתניהו הוביל בהצלחה קמפיינים רבים. בזכותו הליכוד היה בשלטון במשך 12 שנה - ובקרוב יחזור להוביל את המדינה".