המערכת הפוליטית ממשיכה בהכנותיה לקראת הבחירות, זאת על רקע פירוק השותפות היום (ראשון) של הנדל ושקד, והמו"מ המתקדם בין שרת הפנים לבית היהודי. בעקבות כך, בערוץ 14 ערכו הערב סקר מנדטים שהציג האם הפירוק הוביל לשינוי במפת הגושים.

הסקר הראה כי המפלגה הגדולה ביותר היא עדיין הליכוד, בראשות ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, שעולה ל-34 מנדטים. מיד לאחר מכן, מפלגת יש עתיד, בראשות ראש הממשלה, יאיר לפיד, שזוכה ל-23 מנדטים. המחנה הממלכתי, בראשות שר הביטחון בני גנץ, אינו ממריא, ומקבל 12 מנדטים בסקר הנוכחי. כמו כן, הציונות הדתית, לאחר האיחוד בין חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, זוכה ל-11 מנדטים.

כמו כן, הסקר הציג כי מפלגת ש"ס, בראשות אריה דרעי, עולה במנדט ומקבלת 9 מנדטים, ויהדות התורה, בראשות חבר הכנסת משה גפני, זוכה ל-7 מנדטים. הרשימה המשותפת מקבלת שישה מנדטים. בשמאל, מפלגת מרצ מקבלת 5 מנדטים, וכך גם ישראל ביתנו. מפלגת העבודה, מתרסקת וזוכה ל-4 כמו כן, גם מפלגת רע"מ. שקד מתחזקת ומקבלת 2.2%, אולם עדין נותרת מתחת לאחוז החסימה, כך גם שותפה לשעבר יועז הנדל. 

בתוך כך, שינוי במפת הגושים לאחר שהגוש בראשות נתניהו עולה ל-61, מנגד הגוש בראשות יאיר לפיד יחד עם הרשימה המשותפת מקבל 59 מנדטים.