יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין הבוקר (שני) בגל"צ והבהיר כי "אנחנו מתכננים להקים קואליציה ציונית של כל המפלגות הציוניות, כולל הליכוד בלי נתניהו". עוד הוסיף: "אם נתניהו מגיע ל-59 מנדטים ומטה, צפוי מפץ אמיתי בליכוד".

חדשות טובות לנתניהו: הבשורה שמגיעה מהוועדה בראשות סער
גוש נתניהו חוצה את מחסום ה-61, לפיד נחלש | סקר מנדטים

הוא התייחס לשיחותיו עם גורמים מהליכוד, ואמר: "יש שיחות כל הזמן. אנשים מתוך הליכוד עברו את מחסום הפחד. מאז הפריימריז הצטבר שם המון זעם, המון כעס. אם נתניהו מגיע ל-59 מנדטים ומטה אפשר לדבר, כמעט בוודאות, על כך שבליכוד ידיחו את נתניהו או שהמפלגה תתפצל. אנחנו בהחלט צפויים שם למפץ אמיתי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד אמר ליברמן בראיון בכאן ב': "מה שברור כרגע זה שנתניהו הוא המשתף פעולה הגדול עם עודה וטיבי, הם פעלו יחד כדי להפיל כמה הצבעות חשובות ונתניהו רוצה לשמר את האופציה. אם נתניהו לא מגיע ל-59 מנדטים ומעלה הוא לא ישאר יו"ר הליכוד. הוא לא מעניין". והוסיף: "מה שמטריד אותי זו התחרות הפרועה בין בני גנץ ויאיר לפיד, מי רוצה את ש"ס או יהדות התורה. אנחנו לא מוכנים לשבת בקואליציה עם דרעי או עם גפני".

הוא חזר והבהיר כי "אם נתניהו לא מגיע ל-61, אנחנו לא צריכים אף אחד. אין לי ספק שבשביל להגיע לראשות הממשלה גם לפיד וגם גנץ רצים כל הדרך כדי לסגור עם ש"ס ויהדות התורה".

ליברמן תוקף את נתניהו, צילום: רוני כנפו, וואלה!