משרד התחבורה אולי מרגיש בשנים האחרונות כמעין "קרש מקפצה" עבור חלק מחברי הכנסת והשרים אשר שואפים להתקדם למשרדים נחשקים יותר עבורם, אך היום (שני) מצא עצמו משרד התחבורה באמצע קרב האשמות בין השרה מרב מיכאלי לאחד מקודמיה בתפקיד - השר לשעבר וחבר הכנסת בהווה ישראל כ"ץ.

כ"ץ, אשר כיהן כשר התחבורה למשך כ-10 שנים בממשלות נתניהו, הגיב הבוקר להאשמות מצד מיכאלי כי "הבולען באיילון הוא דוגמה קטנה לניהול הכושל של ממשלות נתניהו. בולענים בכל תחום. בכל משרד אליו הגענו והרמנו את השטיח, גילינו מתחת ריקבון ומחדלים מתמשכים". 

כאמור, כ"ץ בחר להגיב לשרה וצייץ: "עוד לא היתה שרה שעשתה כל כך מעט ודיברה כל כך הרבה. במקום להאשים את ממשלות הליכוד בכל בולען שנפער בכביש, ולנסות לנכס קרדיטים על פרוייקטים שבוצעו טרם זמנה - עדיף שתמשיך את תנופת העשייה האדירה שהובלתי במשרד התחבורה".

השרה מיכאלי השיבה אף היא, כמובן בטוויטר, וכתבה: "אין לי כוונה להתנצח עם קודמי בתפקיד, אבל צריך לומר זאת אחת ולתמיד: ישראל כץ היה שר תחבורה בולדוזר עם כוונות טובות וביצוע גרוע – קידם רכבים פרטיים על חשבון תחב"צ. מבחינתו, אוטובוסים ורכבות היו החצר האחורית של התחבורה הישראלית. שר הפקקים של ישראל.  גם את הבולען הזה אנחנו מתקנות".