הסבב החמישי בבחירות 2022 מתקרב לקו הסיום כששני הגושים לוטשים את עיניהם למספר הקסם - 61, אולם בסקר אחרון של כאן חדשות שהתפרסם הערב (חמישי) מעלה כי תמונת הגושים נותרת כפי שהייתה בסקרים האחרונים. 

איזה מהגושים ייפגע יותר? תחזית מזג אוויר ליום הבחירות
המשטרה נערכת ליום הבחירות: כך נערכים למנוע זיופים בהצבעה
נתון מדאיג: זהו אחוז הישראלים שמאמינים שתוצאות הבחירות יזויפו

בתמונות המנדטים, הליכוד שומר על כוחו ונותר עם 31 מנדטים, כך גם יש עתיד עם 24 מנדטים. הציונות הדתית מתחזקת ועולה ל-14 מנדטים,  גנץ, לעומת זאת, נחלש - והמחנה הממלכתי מקבלת 11 מנדטים. ש"ס עומדת על שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. העבודה מתחזקת לשישה מנדטים, מרצ, שפתחה ב"קמפיין חירום", נשארת עם חמישה מנדטים. בתחתית, רע"מ וחד"ש-תע"ל עם ארבעה מנדטים כל אחת. שיעור ההצבעה בסקר הנוכחי בחברה הערְבית הוא כמעט 50%.

מתחת לאחוז החסימה, התמונה נותרה דומה. בל"ד מתחזקת מעט ל-2.2%.  אחריה הבית היהודי של שקד, שהצהירה שתרוץ עד הסוף, עם 2% מהקולות, המפלגה הכלכלית של זליכה עם 1.4% מהקולות, וצעירים בוערים של הדר מוכתר – עם 1.3% מקולות המצביעים.

בתמונת הגושים, גוש נתניהו עדיין עם 60 מנדטים, אך על פי הסקר האחרון, מתקרב מאוד ל-61. לפיד נותר יציב עם 56 מנדטים, לצד ארבעת המנדטים של חד"ש-תע"ל.

שאלה נוספת שנשאלו המשיבים בסקר היא האם לדעתך איתמר בן גביר ראוי להיות שר בממשלה הבאה? 35% אחוזים ענו כי הוא ראוי, 46% ענו כי הוא לא ראוי.