הם קראו לה ממשלת השינוי. ומתברר שבניגוד לפוליטיקאים אחרים, הם קיימו את הבטחותיהם. יאיר לפיד ואביגדור ליברמן הביאו לאזרחי ישראל שינוי שכמוהו לא נצפה זה עשור שנים. מחירי הדלק זינקו, החשמל והמים טיפסו בחדות כלפי מעלה, מצרכי מזון בסיסיים כמו לחם וחלב הפכו למוצרי פרימיום, תחליפי המזון לתינוקות זכו לשדרוג משמעותי עם חבק־זמזם למניעת גניבות, משל היו תכשיט יקר ערך. 

מצוקת הדיור הלכה והחריפה, והחיים במדינת ישראל, שהיו יקרים גם קודם לכן, בשנה וחצי של ממשלת ליברמן־לפיד הפכו לבלתי נסבלים. משפחות נורמטיביות - בני הזוג עובדים ומתפרנסים, מעמד ביניים קלאסי - מצאו עצמן מתדפקות על דלתות עמותות הצדקה והחסד ומבקשות סלי מזון.

חשבתי לתומי שהשינוי אולי יתחולל בתחום הביטחוני, אך גם כאן המציאות טפחה על פנינו.יהודים נטבחו בלב גוש דן, הביטחון האישי בירושלים התרופף, בקבוקי תבערה ואבנים מושלכים מדי יום על אחינו בהתיישבות, וחיילי צה"ל היקרים, המוסרים נפשם בהגנה על העם והארץ, מוצאים עצמם מול גל טרור גואה בתוך שטחי הרשות. כמעט בכל תחום שבו ממשלת ליברמן־לפיד נגעה, השינוי המובטח התחולל - אך לרעה.

אני פונה לציבור הישראלי מעומק לבי, אחים, אנחנו מבקשים את אמונכם וקולכם בקלפי על מנת להקים ממשלה שתתקן את "השינוי" שנעשה בממשלה היוצאת, על מנת להקל את העול הכלכלי מעל שכמם של האזרחים. אנחנו קשובים לרחשי הציבור, ויודעים שיוקר המחיה כאן הוא לא "אגדה" כמו שטוען ליברמן, אלא הוא קושי אמיתי. דרוש כאן שינוי יסודי בראש ובראשונה ביחס להתנהלות הכלכלית. נדרשת אחריות, אך גם חמלה.

ביהדות התורה ביצענו שינויים אמיתיים ולטובה: טיפולי שיניים חינם עד גיל 18, חיסכון לכל ילד, מהפכת מכשירי ה־MRI ועוד. הערך המוסף שלנו בהצבעה ליהדות התורה, שסימנה ג: אתם חלק מהשמירה על מסורת ישראל ותורת ישראל, כדי להמשיך את שרשרת הדורות שלא תיפסק חלילה. התחייבנו לעמוד לצד ההתיישבות, בשמירה על ארץ ישראל השלמה. רק יהדות התורה גדולה וחזקה תוכל לחולל שינוי לטובת כלל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל.