אני ציונית פטריוטית. בגלל זה אני כאן, בגלל זה אני בעבודה הזאת. והמדינה האהובה שלי ושלנו נמצאת בצומת מכריע. אנחנו נמצאים ונמצאות במערכת בחירות גורלית. ב־1 בנובמבר נלך לקלפי ונכריע אם ישראל הולכת לממשלה הרסנית, בדרכם של איתמר בן גביר וכהנא - או לממשלת תקווה, בדרך יצחק רבין.

אני רוצה לפנות דווקא למצביעות ולמצביעים האסטרטגיים. אלו שיודעים שכדי שנשמור על ישראל מפני החושך – אנחנו חייבים גוש של 61 מנדטים. בשיטת הבחירות הישראלית גודל המפלגה לא קובע. רק גודל הגוש. וכדי לנצח עם ממשלת תקווה בראשות יאיר לפיד – אנחנו חייבות וחייבים את מפלגת העבודה גדולה וחזקה.

בשנים שלי בפוליטיקה אני פוגשת רבות ורבים מכם שאומרים לי – "אני מסכים איתך בַכֹל, אבל...", ואני אומרת, עזבו את האבל. בואו נסכים על המחויבות למדינה שלנו – מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית. כזו שמאפשרת לכן ולכם להתפרנס בכבוד, לקבל שירותי בריאות וחינוך ותחבורה, מאפשרת להשיג דיור ראוי, וכזאת ששומרת על הביטחון של כולנו.

מפלגת העבודה מחויבת לכל אלה ועוד. מפלגת העבודה נותנת כבוד לכל אחד ואחת, כבני אדם וכאזרחיות. אזרחיות - לא מכונות כביסה ותפירה, כמו שמכנים אותנו רבנים מסוימים. בהצבעה למפלגת העבודה אתן מקבלות גם את ההבטחה להמלצה על ממשלה בראשות לפיד וגם את הערכים והדרך של מפלגת העבודה: שוויון, צדק חברתי, ביטחון אישי, ביטחון לאומי ושלום. הצבעה בפתק אמת - הצבעה למפלגת העבודה - היא הצבעה מנצחת. שני ניצחונות בפתק אחד.