יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והתייחס למצב המפלגה בסקרים. "אם אנחנו נהיה יותר גדולים, בטח מגנץ, אז זו תהיה ממשלת ימין", הצהיר.

בן גביר יהיה השר לביטחון פנים? הרמז העבה של נתניהו

בתגובה טען משעל כי במידה ובן גביר יהיה שר, מדובר בכאב ראש אדיר לנתניהו. "אני לא חושב שעושים לו כאב ראש. אנחנו היחידים שנוביל כאן ממשלת ימין מלא מלא", הצהיר חבר הכנסת.

"אתה יודע כמה שוטרים וכמה חיילים רוצים שנגיע לרגע שיתנו להם גב? אתה יודע מה השוטרים היום מרגישים? למה השמאל תוקף אותי? אנשים שהצביעו לגנץ וללפיד אומרים 'הפקירו את החיילים שלנו', ולכן הם מצביעים לנו. זה כאב ראש?", תקף.

בהתייחסות לתקרית שאירעה בכפר חב"ד, במהלכה נתניהו סירב לעלות לבמה בנוכחותו, טען בן גביר: "לא אהבתי את זה, נפגעתי, אבל פוליטיקה זה לא היעלבות אישית. אני רוצה לנצח, עם כל הכבוד הסיפור כאן זה לא תמונת הסלפי שלי עם נתניהו, הסיפור כאן שיום למחרת נקים ממשלה".

לטענתו, חברי ש"ס לחוצים ממנו בגלל מספר המנדטים. "אני לא בטוח שהם לא מפנטזים ללכת עם גנץ. גפני אמר לא פעם 'אני בשמאל'. אז אני אומר להם – תרגעו, אם אני אהיה גדול תהיה כאן ממשלת ימין ימין, אתם תהיו בממשלה אבל זאת תהיה ממשלת ימין מלא מלא, וכן - אני גאה בזה שאני מייצג את כל עם ישראל".

בסיום, התייחס לתביעה שהגיש נגד יו"ר מרצ זהבה גלאון: "היא השמיצה אותי פעם אחר פעם. טענה עליי שאני שותף למעשה טרור, שאני שותף לזריקת אבנים על ערבים, כל מיני דברים מופרכים. זהבה גלאון היא זאת שהשתתפה בהתפרעויות נגד חיילי צה"ל, היא הייתה בקבוצה שנקראת 'קבוצת ה-21', והתפרעו נגד חיילים שלנו. את זה בתקשורת לא מזכירים".

"לזהבה גלאון אין חסינות. למה שתגיד דברים כאלה? מי שמכפיש שישלם. היא לא חברת כנסת עדיין ואני מקווה גם שלא תהיה, שהם לא יעברו את אחוז החסימה. אתה צריך לראות אותם בכנסת, מזהים עם תומכי הטרור. אתה מבין שהם מעדיפים את תומא סולימאן עליי? אתה יודע מה העמדה של סאמי אבו שחאדה עליך? על זה שאתה חי בארץ הזו? אלה אויבים על מלא", הוסיף. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm