הקלפיות לבחירות לכנסת ה-25 נפתחו הבוקר (שלישי) ואזרחים רבים יצאו להצביע בכל רחבי הארץ. יצאנו ושאלנו מצביעים רבים איך הם מרגישים לגבי סבב הבחירות החמישי, במי הם תומכים והאם הם חושבים שבעוד זמן קצר נגיע לסבב בחירות נוסף. 

כ-5 שעות מפתיחת הקלפיות: שיעור המצביעים עד כה - הגבוה ביותר מאז 1999
בליכוד משדרים אופטימיות: "מצביעי הימין מפגינים מוטיבציה גבוהה"

באזור שרונה, שוק האוכל היה גדוש באלפים רבים שניצלו את מזג האוויר והגיעו לבילוי. "יצאנו בבוקר לטיול לתל אביב מנהריה, ממש כיף כאן", סיפרה מיטל שהגיעה ביחד עם ארבע חברות. אלעד שהגיע ממודיעין עם חברים סיפר: "זה יום כיף והזדמנות לבוא לתל אביב".

ישראלים בקניות ביום הבחירות (צילום: אבשלום ששוני)
ישראלים בקניות ביום הבחירות (צילום: אבשלום ששוני)

בקלפיות בפתח תקווה, שלא פחות מ-12 מתושביה מתמודדים לכנסת בסיעות השונות, נרשמה נוכחות עירנית של יש עתיד, הציונות הדתית, המפלגות החרדיות והמחנה הממלכתי, בעוד שדווקא בליכוד הציבו פחות עמדות בהשוואה למערכות הבחירות הקודמות, זאת, לדברי גורמים יודעי דבר, בשל ההחלטה להתמקד בתשדירים בתקשורת.

מורן אנקורי, תושב פתח תקווה, סיפר גם כן על בחירתו לכנסת וציין כי הוא בוחר ב"גוש השינוי, יש עתיד". בנוסף, אמר כי הוא מרוצה מהתנהלות המדינה.

גם עופר קטיעי, תושב פתח תקווה, סיפר על בחירתו: "אני מבולבל, בסוף אני יודע שכל המפלגות תוקעות אותנו, אין מה לעשות. אני מצביע ימין, אין לנו ברירה - אנחנו רוצים שהמדינה תישאר אצלינו. כנראה אשים ביבי, יהיה בסדר בסוף".

עופר קטיעי, תושב פתח תקווה. צילום: אלון חכמון