יום רביעי כבר כאן: בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר בפתח תוכניתם על מספר סוגיות הנמצאות על סדר היום. ראשית, הם התייחסו לדיון שניהלו אמש בתוכנית, ועסק במשקאות הממותקים, ובחשיבות המיסוי עליהם. כספית התייחס ב-103FM לתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, בו נתפס כשהוא שותה קולה -לאחר שטען באוזני מגל כי מדובר ב"רעל".

"הייתי מכור ביג טיים לזירו", הסביר, "הדיאטנית אמרה שאפשר לשתות אולי כוס אחת ביום, כשזה בתוך ארוחה, אבל בסוף רעל זה רעל. מעניינת אותי ההגדרה שלך שם. שתי האוכלוסיות שאוכלות אותה חזק עם הסוכרת אלה הערבים והחרדים. אם החילונים יותר עם משקאות ממותקים, ליברמן דפוק את החילונים". בתגובה, השווה ינון את נתוני העישון על פני הסקטור הדתי.

נתניהו בטקס לזכר רבין: "אסור שכוח האגרוף יחליף בדמוקרטיה את כוח השכנוע" (צילום: ערוץ כנסת)

בהמשך, השניים התייחסו לענייניו המשפטיים של ראש הממשלה הנכנס נתניהו, ולייחסו למערכת המשפטית לאורך השנים. מגל טען כי "נתניהו באמת הגן על מערכת המשפט במשך השנים, אנחנו במקום אחר היום. זה לא רציני לומר שיש לו משפט. אי אפשר לבטל את המשפט, אתם סתם מבלבלים את המוח וחופרים בראש, כמו שחפרתם שבני גנץ יהיה ראש הממשלה".

הוא הדגיש: "רוב הסקרים אמרו שבאמת אין קואליציה לנתניהו אז, ואתם הסתמכתם על הסקרים הללו. אותו דבר אתם אומרים על המשפט, מה הוא ישנה? איזה יבטל משפט? את כל החוקים האלה הימין רוצה בשביל לעשות משילות. צריך לסדר את היחסים בין הרשויות במדינת ישראל".

מגל הוסיף: "הוסיף. "הגיע הזמן והימין רוצה לשלוט. אתם באובססיה כל כך פסיכית, הוא חזר. אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר הזה כדי שאפשר יהיה לשלוט במדינה". כספית השיב בתגובה כי "לחלק מהדברים אתה בעצמך לא מאמין, אבל הכי מצחיק אמרת שביבי היה יכול לעשות את זה קודם". הוא המשיך וטען כי "מהרגע שהוגש כתב האישום, הוא לא היה יכול לעשות כלום כי לא היה לו רוב. כל האירוע הזה הוא בגלל המשפט. אפשר לבטל את המשפט, וזה הודות לפסקת התגברות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm