העיתונאי גיא פלג התייחס היום (רביעי) בפתח תכניתו ב-103FM להיכרותו עם עורכת הדין טלי גוטליב, שבקרוב תהפוך לחברת כנסת מן המניין בליכוד. "מכיר אותה הרבה שנים. חיבבתי אותה, אפילו היו רגעים שחשתי כלפי קרבה מסוימת, זאת כשהעלתה פוסטים אישיים על התמודדותה עם בתה האוטיסטית והפרידה מבן הזוג". 

בכירים בליכוד במסר מרגיע: "נתניהו לא יאפשר מלחמת עולם עם מערכת המשפט"
נתניהו יעכב את פסקת ההתגברות? "בלעדיה לא נוכל למשול"

"אי אפשר היה להישאר אדיש לאומץ שלה ולפתיחות", הוסיף. "החשיפה הייתה כל כך כואבת, על גבול השאלה 'למה את משתפת כך את כל העולם?'".

"בהיבט המקצועי בחרה תיקים לא פופולריים והתמחתה בייצוג עברייני מין, היה בזה גם משום ההתרסה וגם אומץ. מההתרשמות השטחית שלי, גוטליב לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. כשהחלה לכתוב פוסטים פוליטיים חשבתי שמדובר בפרובוקציות, רצון לבלוט בכל מחיר. כשסיפקה את הפרובוקציה האחרונה שלשום - שאמרה שלא צריכים לכבד פסיקות בג"ץ אם הוא מבטל חוק של הכנסת, צחקתי לעצמי", הוסיף.

בסיום דבריו, ביקר פלג את דבריה, והדגיש: "מי חשב בכלל שגוטליב תפתח יום אחד מהדורות חדשות? שבכירי מערכת המשפט יתייחסו לאמירות שלה? ברור לי שלא האמינה שדברים שייצאו לה מהפה יעוררו סערה ציבורית. עו"ד גוטליב בסך הכול רוצה עוד תשומת לב, אף פעם זה לא מספיק לה".