האזהרה מפני ההתנהלות של בן גביר: גיא פלג וניסים משעל התייחסו הבוקר (חמישי) בפתח תכניתם ב-103FM להקלטה של הנשיא יצחק הרצוג, בה הוא נשמע באומרו לחברי ש"ס כי "יש לכם שותף שכל העולם כולו חרד ממנו". 

בן גביר יוציא את מח"ש מהפרקליטות? בכיר לשעבר חושף איך תחזור המשילות

"כשאני שומע את זה שוב ושוב, אולי מבחינת הנשיא זה הרצון ללכת עם ולהרגיש בלי, ייתכן שהיה לו חשוב שהדברים יהדהדו החוצה", אמר גיא פלג. "נשיא המדינה בעצם מותח ביקורת או משחק תפקיד". 

משעל, לעומת זאת, סבור כי "נתניהו ער מאוד לתגובות מהממשל האמריקאי, שהדבר האחרון שהוא רוצה עכשיו זה להסתכסך איתו. אחת האפשרויות היא שעניין הר הבית יוצא מאחריותו של בן גביר, תחת הכותרת 'ראש הממשלה יטפל בזה'. יעבור לאחריותו של ראש הממשלה". 

"יש הבדל בין חבר כנסת שורר שעושה בלגאן בשייח ג'ראח לשר בכיר בממשלה. יכול להיות שהר הבית לא יהיה בסמכותו, אבל את הפרובוקציה שלו הוא יוכל לעשות עם מגבר הרבה יותר גדול ומשמעותי עכשיו", השיב פלג.

"אני חולק עליך", ענה משעל. "לדעתי באיזשהו מקום הוא מבין שהוא עומד למבחן ענק, והוא לא ירצה להרוס את כל מה שהוא הגיע אליו".

"זה משחק לשני הכיוונים, עם האוכל בא התיאבון. אני לא מוציא מכלל אפשרות שבן גביר מהרהר במחשבות ביום שאחרי נתניהו. כשאתה אומר שהוא במבחן, אז הוא במבחן מול 'הבייס' שלו. עכשיו נותנים לו את המפתחות ומבקשים ממנו לשנות את המצב עם הנשק בחברה הערבית ואת המצב בהר הבית".