בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תכניתם ב-103FM בשיחה על כל הכותרות העדכניות בזירה המדינית והפוליטית. "אמרת ששיקלי וסילמן יראו את ההשבעה מהטלוויזיה, ובינתיים מי שעשה זאת הם בנט, איילת, שירלי פינטו וכל החבורה, חוץ ממתן כהנא שהצליח להשתחל וסער שהצליח לעקוץ את גנץ", העמיד מגל את חברו על טעותו.

"הרבה פעמים הנבואות שלנו הן משאלות לב. הכל היה פרי המדיניות של הממשלה הקודמת, כמו השקט ברצועת עזה, אבל המשילות ומה שקורה עם הבדואים זה נתניהו. בכלכלה זה ליברמן, לא המגמה שהתחילה", הוסיף. 

בתגובה, השיב כספית: "כן, יש צד שהפסיד והוא מקבל את ההפסד בניגוד לארבע הפעמים הקודמות שהצד שהפסיד העלה את המדינה כולה באש ושלח את כנופיותיו המתועבות עם המגפונים. הצד שהפסיד מודה בהפסד. לא אשמיע לך את 200 אלף הפעמים שגם משאלת הלב של המנהיג שלך התבדתה. רק חסר לי שתגיד לי 'פויה'. אני פה רק כדי להזכיר שעברו כבר 16 יום מאז הניצחון הגדול, ובן גביר לא עלה עדיין להר הבית, ועכשיו הוא נראה קצת אחרת. מקווה שהממשלה תחלק שביס לכל אישה". 

"הייתי מנפיק את החוצפה המטורללת שלכם", הוסיף ותיקן, "גם מבצע עלות השחר זה כנראה נתניהו, רוחו ריחפה שלכם. לא. השקט ברצועת עזה זה לא נתניהו, מקווה שהוא לא יקלקל את זה. נתניהו התנבא שלא יהיה מי שיתקוף את האיראנים, ישראל החליטה על פי פרסומים זרים להרוג אותם בבתים שלהם, הם ישנים בפחד".