בשנת 2021 הסתמנה ירידה של כ־5% בהזמנת פיצות על ידי הישראלים - לעומת שנת 2020, שבמהלכה הישראלים ישבו ימים ארוכים בבתים בשל הסגרים ומגבלות הקורונה. כך עולה מסקר שערכה רשת הפיצריות פאפא ג'ונס בקרב הרגלי הצריכה של הישראלים, שפורסמו לרגל יום הפיצה הבינלאומי, אשר חל היום. במהלך 2021 הזמינו הישראלים כ־69 מיליון מגשי פיצה בסך הכל, לעומת כ־77 מיליון שהוזמנו ב־2020.
מפילוח ההזמנות עולה כי בישראל פיצה היא מאכל משפחתי, כאשר כ־60% הזמינו פיצה בחיק המשפחה, כ־18% עם בן או בת הזוג וכ־17% הזמינו עם חברים.
כ־5% אהבו פיצה ללא תוספות בכלל, כ־81% הזמינו עם תוספת אחת או שתיים, כ־10% הזמינו עם שלוש תוספות, ורק כ־4% הזמינו עם ארבע תוספות או יותר.
הישראלי אוכל בממוצע שלושה משולשים בכל הזמנה, כאשר גברים אוכלים משולש אחד יותר מנשים (3.7 משולשים בהזמנה, לעומת 2.6).
עוד עולה מהנתונים, כי כ־43% מהישראלים שהזמינו פיצות העדיפו אותן עם בצק דק, כ־29% עם בצק קלאסי, כ־21% עם בצק עבה ולכ־7% זה לא שינה.
עשר התוספות המועדפות בישראל היו: זיתים (כ־58%), פטריות (כ־52%), בצל (כ־39%), תירס (כ־22%), עגבניות (כ־21%), תוספת בשרית, בעיקר פפדוני (כ18%), אננס (כ־11%), פלפל או דג – בעיקר טונה ואנשובי (כ־10% כל אחת).
שיעור הנשים שהעדיפו תוספות צמחוניות היה גבוה בכ־20% לעומת הגברים, כאשר שיעורם של הגברים שהעדיפו תופסת בשרית או דג היה גבוה בכ־40% לעומת הנשים.
כ־54% הוסיפו תבלינים לפיצה, וכ־24% הוסיפו רוטב פיצה. כ־23% הוסיפו רוטב חריף, כ־19% הוסיפו רוטב שום, וכ־2% הוסיפו רוטב אלף האיים.
לכ־70% מהישראלים הפריעה גביית התשלום שהחלו פיצריות לגבות בשנה האחרונה עבור המשלוח. כ־23% הורידו את גובה הטיפ לשליחים, כ־20% הפסיקו להזמין מרשתות שגובות דמי משלוח, וכ־27% הודו כי כעסו בשל גביית דמי המשלוח.