בוודאי מצאתם את עצמכם בשנה החולפת לא פעם יושבים מול הטלוויזיה ומפנטזים על אוכל טעים, כזה שיגיע במשלווח עד אליכם - חם, טעים ומשביע. אבל מתוך מגוון האופציות, באיזה מאכל תבחרו? אתר zap Rest חשף היום (שלישי) את הרגלי ההזמנה של הישראלים, מהם עולה כי עבור רובם בשנת 2022 הבחירה הראשונה היא, איך לא, הפיצה

לקראת חנוכה חג השמן: כל מה שצריך לדעת על אוכל מטוגן, שמן ושומן

מיד לאחר המאכל האיטלקי מדורגים ההמבורגר, סושי, שניצל ושווארמה. בנוסף, עולה מהנתונים כי השעות הכי חמות להזמנת המשלוחים היו שעות הצהרים בין 11:30 ל- 13:30 ובשעות הערב בין 19:00 ל- 21:00.

פיצה (צילום: Pixabay)
פיצה (צילום: Pixabay)

כמו כן, על פי נתונים של zap Rest נראה כי הישראלים התגעגעו למסעדות ולבילויים בחוץ שכן הייתה צמיחה גדולה בהזמנת מקומות למסעדות לעומת שנת 2021. עוד עולה כי המסעדות שהישראלים הכי מזמינים אליהן מקום הן מסעדות כשרות, אחריהן מסעדות בשרים, איטלקיות ולבסוף מסעדות שף.  

בנוסף, zap Rest חשף את הרגלי הזמנת המקומות במסעדות של הישראלים, ומצא כי למרות שבתקופת הקורונה עולם האונליין התחזק מאוד, עדיין רואים כי הזמנת מקומות במסעדה בצורה טלפונית זוכה לעדיפות בקרב הישראלים (60%) לעומת אונליין (40%).

המבורגר (צילום: אינגאימג)
המבורגר (צילום: אינגאימג)

יחד עם זאת, בחמש השנים האחרונות אנו עדים לגדילה משמעותית בהיקף הזמנות השולחן דרך המובייל, הנתונים כיום עומדים על 85% הזמנות במובייל, ו-15% הזמנות דרך מחשב.

אורן קצירי, מנהל פעילות zap Rest: "אחרי כמה שנים קשות, אנו רואים שעולם המסעדות מצליח להתאושש ואף ממשיך לצמוח ולהתחזק. אנחנו ב -zap Rest נמשיך לתמוך ולחזק את ענף המסעדנות ושמחים להיות חלק בהצלחה שלהם".