רשת בורגראנץ' מציינת בימים אלו 50 שנה להיווסדה. לכבוד כך, השיקה השבוע הרשת הוותיקה קטגוריה חדשה של מוצרים - "ראנצ'דיל".
חוגגים שנה: הערב הייחודי שמצפה לחובבי הבשר בתל אביב
תחת הקטגוריה ירוכזו דילים ללקוחות, וישתלבו מנות ומוצרים שלא קיימים בתפריט הנוכחי. כלל המנות והמוצרים בקטגוריה זו לא יעלו על מחיר של 35 שקלים.
הקטגוריה החדשה תעניק אלטרנטיבה לצרכנים שאינם מעוניינים בארוחה שלמה, ותאפשר להם ליהנות ממנות בעלות מבנה קליל יותר שמטרתן "לסגור את הפינה". בין היתר, דיל ראנצ'קיד ושתייה יעלה 20 שקלים וראנץ' ושתייה יעמוד על מחיר של 35 שקלים.