אפליקציית משלוחה השיקה לאחרונה מיזם חדש ומפתיע בשם "משלוחה Sessions". המיזם מציע לתושבי תל אביב הזדמנות ייחודית ליהנות מארוחות גורמה של מסעדות יוקרה מרחבי הארץ, מבלי לצאת מהבית.

בשיתוף פעולה עם בר היין MOBO, משלוחה Sessions מביאה את חוויית הפיין דיינינג היישר לסלון. במסגתו מוצעים מארזי שף מיוחדים, המורכבים ממנות של מסעדות מובילות, לצד יינות איכותיים מבית MOBO.

הסבב הקודם של המיזם, שהתקיים ב-17-18 בספטמבר, התמקד במסעדת טלביה הירושלמית בהובלת השף ניר לוי, היה מוצלח ומפתיע.זו הייתה הזדמנות נדירה עבור תושבי תל אביב לטעום ממטעמי המסעדה האהובה, ללא צורך בנסיעה לבירה.

המארז הראשון כלל מבחר מנות שרקוטרי מסורתיות שהוכנו בקפידה לאורך חודשים על ידי השף לוי. בין היתר, הלקוחות נהנו מטרטר בקר צרפתי-אורפאלי, ויטלו טונאטו עם לשון בקר כבושה וביצה רכה, פלטת נקניקים ארטיזנליים, ומאפה קווין אמאן ממולא בביצה מקושקשת ובייקון תוצרת בית.

קווין אמאן מקושקשת, ממסעדת טלביה (צילום: דניאל לילה)
קווין אמאן מקושקשת, ממסעדת טלביה (צילום: דניאל לילה)

לקינוח, הקונדיטור המוכשר עופר בן נתן הוסיף נגיעה מתוקה עם פיננסייר תירס וקראמבל פולנטה, לצד מוס שוקולד ולרונה עם פרלינה אגוזים. MOBO השלימה את החוויה עם יין מבעבע טבעי איטלקי או בקבוק אחר לבחירת הלקוחות.

"הסיפור מאחורי המארז שלנו הוא ארטיזנליות," הסביר השף לוי. "זה בא לידי ביטוי בכל מרכיבי הארוחה - מהשרקוטרי ועד ליין."

המארז הזוגי הוצע במחיר של 189 שקל ללא יין, או 279 שקל כולל יין. ניתן היה להזמין את המארז דרך אפליקציית משלוחה או לחלופין לסעוד אותו בבר היין MOBO ברחוב אחד העם בתל אביב.

לאור ההצלחה של הסבב הראשון, משלוחה Sessions צפויה להמשיך במסורת שיתופי הפעולה עם שפים ומסעדות מובילים. זוהי הזדמנות מצוינת עבור חובבי קולינריה ליהנות מחוויית מסעדות יוקרה בנוחות ביתם ומבלי להיפרד מהפיג'מה.

פלטת שרקוטרי, טלביה (צילום: דניאל לילה)
פלטת שרקוטרי, טלביה (צילום: דניאל לילה)

"כאפליקציה שהביאה כמה משיתופי הפעולה הקולינריים המדוברים בשנים האחרונות, אנחנו גאים להביא לתל אביב טעמים אהובים ונדירים - ממסעדות ברחבי הארץ, מוסדות מיתולוגיים שיחזרו לחיים לערב אחד, שפים אגדיים ועוד. כל אלה מגיעים עד הבית דרך שירות הפרימיום שלנו – משלוחה NOW," אומר מנכ"ל ובעלי "משלוחה", דניאל רחמים.

הסבבים הבאים של משלוחה Sessions באפליקציה ובערוצי המדיה החברתית של החברה.