Hamburg, בר ההמבורגרים הוותיק מרחובות, מציין 15 שנה להיווסדו עם השקת קונספט חדשני: תפריט "על הנייר". החידוש מציע ללקוחות ארוחת חברים במחיר אטרקטיבי של 88 שקל לסועד, הכוללת מנה עיקרית לבחירה ותוספות ללא הגבלה.

עיקר החידוש בתפריט הוא האפשרות ליהנות מכמות בלתי מוגבלת של תוספות פופולריות כמו צ'יפס, טבעות בצל ופוטטוס, המוגשות למרכז השולחן לשיתוף בין הסועדים. כל אחד מהסועדים בוחר מנה עיקרית מתוך מגוון אפשרויות, בהן: המבורג 250 - קציצת בקר, עגל וכבש במשקל 250 גרם; קלאסי 220 - קציצת בקר במשקל 220 גרם; המבורגר אנטריקוט - קציצות אנטריקוט במשקל 250 גרם; כריך אסאדו - בשר מפורק בסילאן דבש ורוטב קרמל; ובורגר רידיפיין - קציצה צמחונית במשקל 160 גרם.
התפריט החדש זמין בכל ימות השבוע, למעט יום שישי, החל מהשעה 18:00 ועד סגירת המסעדה.

מיקום: המדע 1, רחובות
להזמנות: 1700-50-70-73

נקניקיות, מרלן (צילום: אמיר מנחם)
נקניקיות, מרלן (צילום: אמיר מנחם)

אוקטוברפסט, הגרסה המקומית: נקניקיות גורמה ב-49 שקל ובירה גרמנית

מרלן בר בורגר, המותג האהוב בתל אביב וגבעתיים, מכריז על חגיגה קולינרית גרמנית מיוחדת שתתקיים בין התאריכים 13-19 באוקטובר. האירוע משלב טעמים עשירים של נקניקיות גורמה עם הניחוח המרענן של בירה גרמנית פופולרית מהחבית. במסגרת החגיגה, השף של מרלן יצר ארבע מנות נקניקיות ייחודיות, כל אחת במחיר של 49 שקל בלבד: American Hot Dog - נקניקיות עגל עם כרוב כבוש, מיונז סריראצ'ה, חרדל, בצל מוחמץ ובצל ירוק; Hot Dog Classic - נקניקיית עגל מוגשת עם צ'יפס ובצל פריך; Spicy Hot Dog - נקניקיית עגל עם איולי סריראצ'ה, בצל מוחמץ, תירס קלוי, גבינת צ'דר וחלפיניו מוחמץ; ו-Currywurst - פרשנות ייחודית למנה הגרמנית האהובה עם נקניקיית עגל עסיסית, קרעי תפוח אדמה פריכים, רוטב קאריוורסט אותנטי ובצל ירוק.
לצד המנות המיוחדות, מוצע פיינט בירה מהחבית שפאטן-פרנסיסקאנר לאגר בהירה ורעננה במחיר מיוחד של 25 שקל בלבד.

חשוב לציין כי המבצעים הקבועים של מרלן (1+1 בימי ראשון ורביעי, 30% הנחה בימי שני) לא יחולו על התפריט המיוחד.

בסניפים: בן ציון 2, תל אביב, קמב"ם 30, גבעתיים