תל אביב, העיר שאינה ישנה, ממשיכה להתחדש ולהפתיע גם בזירה הקולינרית. עם בוא הסתיו והחגים, המסעדות המובילות בעיר מציגות תפריטים חדשים, פסטיבלי אוכל ייחודיים וחוויות אכילה מרגשות. מהמטבח היפני המסורתי ועד לניחוחות השוק המרוקאי, דרך טעמי תאילנד וגסטרונומיה עילית על גג העיר - הסצנה הקולינרית התל אביבית מבטיחה לספק מענה לכל חך ולכל כיס. הצטרפו אלינו למסע טעמים מרתק בין המסעדות החמות של העיר. הנה סקירה של כמה מהאטרקציות הקולינריות המובילות בעיר:

פסטיבל יאקיטורי במנטנטן:
מסעדת מנטנטן מזמינה לפסטיבל Yakitori Matsuri מה-20 עד ה-22 באוקטובר. בין המנות המיוחדות: נתח אסאדו עסיסי ברוטב יאקיניקו יפני (58 ₪), כנפי עוף צלויות בציפוי טריאקי (24 ₪), וקלחי תירס מתוקים מזוגגים ברוטב סייקו מיסו (38 ₪). לצד המנות, מוצע סאקה TOKO ג'ונאמי במחירים שבין 56-192 ₪.

שיפודי סלמון מנטנטן (צילום: אסף קרלה)
שיפודי סלמון מנטנטן (צילום: אסף קרלה)

בראנץ' תאילנדי בקאב קם
מסעדת קאב קם מרחיבה את חווית הבראנץ' התאילנדי לכל ימי חול המועד סוכות (17-24 באוקטובר). התפריט כולל מנות כמו נזיד אורז תאי עם אונטריב קצוץ (58 ₪), אטריות אורז טריות עם נתחי בשר מתובלים (62 ₪), ומנות דגים ועוף מיוחדות כמו לברק חתוך על העצם בג'אנגל קארי (142 ₪) ונתח פרגית קצוץ בתיבול תאילנדי (82 ₪).

בראנץ׳ בקאב קאם (צילום: יונתן בן חיים)
בראנץ׳ בקאב קאם (צילום: יונתן בן חיים)

טעימות שף ברופטופ 98
רופטופ 98 משיק בר חדש ומציע תפריט טעימות מיוחד לחודש אוקטובר. השף צביקה שטראוס מגיש תפריט הכולל 10 מנות ייחודיות במחיר קבוע של 420 ₪ לזוג. התפריט כולל מנות כמו סשימי אינטיאס, טרטר בקר קלאסי, שרימפס חריף, ונתחי בשר משובחים, כל זאת לצד הנוף המרהיב של קו הרקיע של תל אביב.

תפריט טעימות על הבר ברוף טופ 98 (צילום: נתנאל ישראל)
תפריט טעימות על הבר ברוף טופ 98 (צילום: נתנאל ישראל)

גריל מרוקאי ב-YYY
YYY מציג תפריט גריל מרוקאי חדש עם מנות עסיסיות במחירים נוחים. בין המנות: קבב מרוקאי (55 ₪), נקניקיות מרגז חריפות (55 ₪), פרגיות צלויות במשרה אריסה (55 ₪), ותפוחי אדמה בתיבול מרוקאי מיוחד (25 ₪). המסעדה מציעה גם אפשרות לארוחה משפחתית הכוללת מגוון מנות לחלוקה במחיר של 300 ₪ ל-4-5 סועדים.

תפריט גריל מרוקאי YYY (צילום: יונתן בן חיים)
תפריט גריל מרוקאי YYY (צילום: יונתן בן חיים)

עם מגוון האפשרויות הזה במחירים שונים, סתיו 2024 מבטיח להיות עונה קולינרית מרגשת בתל אביב, עם טעמים וחוויות לכל חך ולכל כיס.