בזמן שהטמפרטורות יורדות, סצנת האוכל התל אביבית מתחממת עם שלל אירועים והצעות מיוחדות לקראת סוף השנה. ריכזתי לכם את כל החדשות החמות, שאתם חייבים להכיר.
במרכז האירועים עומדת סדרת אירוח ייחודית במסעדת אוטוטו, שם יארחו שלושה שפים צעירים ומבטיחים שיביאו טעמים מרעננים מהמזרח הרחוק. בערב הראשון (18.11) הציג השף מקס סביץ' את המטבח הניקיי עם מנות במחירים אטרקטיביים: קריספי רייס ארצ'י (54 ₪), גספצ'ו וסביצ'ה דג לבן (68 ₪), ומנת הדגל - פיקניה 220 גרם עם קרם כרישה וג'ינג'ר (129 ₪). בערב השני (25.11) יביא עמית דהן פרשנות עכשווית למטבח התאילנדי, עם מנות כמו סום טאם קלאסי (62 ₪), נאם טוק סלמון (75 ₪) ושיפוד נתח קצבים בגלייז קרמל סצ'ואן (162 ₪). את הסדרה יחתום השף עידן טוויק (2.12) עם מנות יפניות מסקרנות: סלט איטריות יפני (48 ₪), ראמן דגים (68 ₪) ומבחר מנות סושי החל מ-52 ₪.
במקביל, ספייסהאוס, מותג הקוקטיילים המוביל של המיקסולוג יותם שילה, שהחל את דרכו בתקופת הקורונה והפך למוביל בתחום הקוקטיילים המבוקבקים בישראל, מכריז על מבצעי בלאק פריידי מיוחדות בין ה-21.11 ל-2.12. המבצעים כוללים הנחות של עד 50% על מגוון קוקטיילים, משלוח חינם ללא מינימום הזמנה, והטבת "קנו 3 קבלו 1 חינם". המותג, שהחל את דרכו בתקופת הקורונה, הפך למוביל בתחום הקוקטיילים המבוקבקים בישראל. בין ההצעות: קוקטייל Middle East ב-25 ₪ במקום 50 ₪, מארז סנגריות ב-160 ₪ במקום 229 ₪, ומארז Drunk in Love ב-195 ₪ במקום 279 ₪ והטבת ״קנו ב-350 ₪ שלמו 250 ₪״.
בר-בורגר מרלן מצטרף לחגיגות עם מבצע "המבורגר שני חינם" בימים א'-ד' עד סוף השנה. המבצע חל על כל התפריט, החל מה-Classic Burger (54 ₪) דרך Cheese Burger (58 ₪) ועד למתוחכמים יותר כמו French Burger עם גבינת רוקפור (70 ₪) ו-Truffle Burger עם איולי כמהין (70 ₪).
לקינוח מתוק, רשת rebar משיקה את סדרת bake & crumble - קולקציית קעריות סתוויות המשלבות פירות טריים, ריקוטה וקראמבל ביתי העשוי מקמח שיבולת שועל וכוסמין. הסדרה כוללת ארבע קעריות במהדורה מוגבלת, בהן lemon-cheese crumble עם 15 גרם חלבון ו-blueberry muffin crumble עם מעל 300 מ"ג סידן. כשחברי המועדון נהנים ממחיר היכרות של 25 ₪ לקערה עד ה-28.11 (ההצטרפות חינם).
תל אביב ממשיכה להוכיח את עצמה כמובילה בחדשנות קולינרית, עם דגש על שיתופי פעולה מקוריים והצעות מיוחדות המותאמות לקהל הסועדים המקומי. הצעות אלו משקפות את המגמות העכשוויות בעולם הקולינריה - שילוב בין מטבחים בינלאומיים, חדשנות בתחום המשקאות, ומענה למגוון העדפות קולינריות.