בימי שני בשעה 20:00 ההורים והילדים מוזמנים לצפייה משותפת בהקרנות סרטים שוברי קופות חדשים על מסך ענק תחת כיפת השמיים ברחבת הדק המרכזית: אקוומן 2: הממלכה האבודה (1.7), טרולים 3: הקול טוב (8.7), מפרץ ההרפתקאות-סרט העל (15.7), המשאלה (22.7), וונקה (29.7), בת הים הקטנה לייב אקשן (26.8).

בימי שלישי החל מ-17:30 מוזמנים לאמפי טריבונה של נמל תל אביב להצגות ילדים מבית היוצר של התיאטראות המובילים, לצד הפעלות ומשחקים: בגדי המלך החדשים (16.7), זהבה ושלושת הדובים (23.7), האריה הרעמתן והג'ירפה גם (30.7), בית הממתקים של עמי ותמי (6.8), הברווזון המכוער (20.8). מדובר בהצגות שבימים רגילים תשלמו על צפייה בהן כ-150 שקלים לזוג כרטיסים. שווה. מס' המקומות מוגבל ועל בסיס מקום פנוי.

הצגות איכות לילדים באמפי טריבונה נמל תל אביב (צילום: גיא יחיאלי)
הצגות איכות לילדים באמפי טריבונה נמל תל אביב (צילום: גיא יחיאלי)

מידי שישי ב-18:00 יתקיימו אירועי קבלת שבת מוזיקלית עם בית תפילה ישראלי ואמנים אורחים, ביניהם מיקי גבריאלוב (2.8), דנה ברגר (9.8) ועוד. קבלות השבת של בית תפילה ישראלי, המתאפיינות במיזוג בין תרבות ישראלית עכשווית לבין המסורת היהודית, שילוב בין הישן והחדש, חילוני ומסורתי, מושכות אליהן מידי שישי בחודשי הקיץ מאות משתתפים, מבוגרים, צעירים, משפחות עם ילדים ואורחים מקהילות יהודיות מרחבי העולם.

ב-25-24 ביולי בין השעות 17:00-20:00 יתקיים הפנינג רטוב לכל המשפחה ברחבת הדשא צמוד הטריבונה, יריד המזרח (סמוך למבנה 33). מתקני מים, מגלשת רחוב באורך 25 מטר, בריכת משחקים עם סירות פדלים, מסיבת קצף מרעננת, הפעלת בועות סבון, מסיבת ריקודים מקפיצה עם DJ, וצוותי בידור שיפעילו את המשתתפים עם משחקים, ריקודים ותחרויות היתוליות. על כולם ישגיחו "המצילים" צמד דמויות הומוריסטיות. מומלץ להגיע עם בגד ים ומגבת. 

הפנינג רטוב לכל המשפחה 24-25 ביולי נמל תל אביב (צילום: ראש חוצות)
הפנינג רטוב לכל המשפחה 24-25 ביולי נמל תל אביב (צילום: ראש חוצות)

באוגוסט האטרקציה המרכזית של הקיץ - פסטיבל האורות הבינלאומי חוזר לנמל תל אביב וכולם מוזמנים ליהנות בחינם במשך שלושה שבועות מחגיגה של עשרות מיצגי ענק מרהיבים.

פרטים נוספים באתר נמל תל אביב

פסטיבל האורות בנמל תל אביב. הכניסה חופשית (צילום: ברק ברינקר)
פסטיבל האורות בנמל תל אביב. הכניסה חופשית (צילום: ברק ברינקר)