במסגרות החינוך של מפעלי בית עמנואל ברמת גן יש שיא בהרשמה - השנה נרשמו כ-500 יותר לעומת אשתקד. כך עולה מנתוני מפעלי בית עמנואל. מהנתונים גם עולה כי יותר מ-7,500 נרשמו לצהרונים ולמעונות.
בשנה שעברה נרשמו 7,161 ילדים למסגרות אחר הצהריים, הכוללות את מעונות היום, צהרוני גני הילדים ותוכנית "ניצנים פלוס" בבתי הספר, והשנה נרשמו 7,688 – גידול של כ-500. הגידול המשמעותי ביותר נרשם בתחום החוגים, כאשר נתוני ההרשמה עומדים על קרוב ל-9,000 הרשמות לחוגי ספורט וריקוד, חוגי רובוטיקה והנדסה, חוגי חלל ואסטרונומיה, ואף חוגי בינה מלאכותית ובישול. בשנה שעברה מספר ההרשמות על 5,357 נרשמים.
במפעלי בית עמנואל מעריכים שניתן לייחס את הגידול, בין היתר, לפרויקט “רמת גן פלוס”, המסבסד את פעילות החוגים זו השנה השלישית.
ראש העירייה כרמל שאמה הכהן הודיע, כי למרות הצורך בביצוע התאמות למציאות התקציבית הנוכחית, הוחלט להמשיך בסבסוד החוגים.
“הגידול בהרשמה הינו למעשה הבעת אמון של הילדים וההורים במסגרות בית עמנואל, ועל כך גאוותינו”, ציינה מ”מ ראש העירייה ויו”ר מפעלי בית עמנואל עו”ד עינב בר כהן. “כאמא לילדים הלוקחים חלק בפעילות של בית עמנואל, אני עצמי רואה את תהליכי הפיתוח המעמיקים שהמסגרות עובדות, וכעת זה ברור שהמוצר שתושבי רמת גן מקבלים ממפעלי בית עמנואל הוא איכותי לאין שיעור, רציף ואמין”.