עיריית גבעתיים יוצאת בצעד מסקרן במטרה לחזק את רמת השירות והזמינות בתחום החינוך. כחלק מתפיסת המדיניות של מינהל החינוך, הנוער והצעירים לאפשר ערוץ תקשורת פתוח מול ההורים ולשפר את המענים באופן שוטף, הושקה לראשונה מערכת פניות ייעודית בווטסאפ – "הורים אונליין".

"מערכת "הורים אונליין", משקפת את אחת המטרות החשובות שראש העירייה רן קוניק ואנוכי שמנו על השולחן והיא העמקת השיח והשותפות עם ההורים", הסבירה סגנית ראש עיריית גבעתיים ומחזיקת תיק שותפות הורים סיגל שפיץ טולדנו. "בעזרת המערכת נוכל לא רק לשפר את השיח, אלא גם את המענים המוצעים ואת היכולת שלנו להתאים את השירות לציבור ההורים ולקיים קשר אישי עם כל הורה וילד".

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק הוסיף כי "אוכלוסיית ההורים בעיר הלכה וגדלה בשנים האחרונות ועל כן "הורים אונליין" הוא צעד פורץ דרך, משמעותי ומתבקש. בעיר שחרטה על דגלה את החינוך האיכותי, מוקד הווטסאפ בנושאי חינוך הוא דרך נוספת לחזק את התקשורת עם ההורים ולדייק את השירות הניתן להם. אני רוצה להודות לסגניתי סיגל שפיץ טולדנו על היוזמה ולהזמין את הורי העיר לנסות את השירות החדש בווטסאפ שמספרו 054-7100661."

מערכת הפניות של "הורים אונליין" תפעל בדומה למוקד העירוני בווטסאפ ובאמצעותה יוכלו ההורים לפנות לבעלי תפקידים בעירייה בכל שאלה ונושא בתחום החינוך, לרבות: צלצולים, שיבוצים, רעש, מערכת שעות וכו'. הפניות ינוהלו ישירות על ידי מינהל החינוך ויועברו לטיפול הגורמים הרלוונטיים. ההורים יקבלו מענה בחזרה בווטסאפ והשיחה תתועד ותישאר במעקב ככול שיידרש.