אז בן גביר ממשיך בהשתלטות העויינת שלו על משטרת ישראל. על הדרך הוא טוען ש"אין מפכ"ל מכהן". הרצח, וגם ירש? כן, ברור. זה הפטנט. בדיוק כמו ההוא שרצח את הוריו וביקש הקלה בדין כי הוא יתום.

"נפלנו לידי כנופיה": כספית הגיב על תחקיר מירי רגב; מגל התפוצץ מזעם
אירוע מזעזע בהר מירון: שוטר מג"ב הטיח אדם מבוגר על הרצפה - והושעה | צפו

איתמר בן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
איתמר בן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"לצערנו לעיתים קרובות צריך להזכיר לשר ולמקורביו שניהול המשטרה איננו רק ציוצים כותרות וסרטונים", אומרים בסביבת המפכ"ל ומכנים את דברי בן-גביר "רכילות זולה". אני קצת חולק על סביבת המפכ"ל. זו אינה רכילות זולה. זו רכילות רעילה. זה השתלטות עויינת על סטרואידים של עבריין ותומך טרור סדרתי. אה, וגם שקרן פתולוגי.

הבוקר הוא אמר ברדיו כלשהו את זה: "מי שטוען את הטענה ששתקתי מול אלימות בקפלן הוא צבוע בקפלן ירו באוויר? הטיחו קשיש לרצפה? הורידו כיסוי ראש לאישה?״. ובכן, איתמר: כן. בקפלן עשו ועושים את כל זה. גם בזמן המחאה וגם עכשיו. ולפעמים גם למשפחות חטופים ומשפחות שכולות. בקפלן הסתובב קצין משטרה ביריון, עבריין בפוטנציה, והשחיל להנאתו רימוני הלם לתוך קהל מפגינים שלא עבר עבירה כלשהי.

יעקב שבתאי, איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יעקב שבתאי, איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בקפלן נפצעו אנשים וחלק מהם ספגו פגיעות קשות בעיניהם ממכת"זיות ישירות. בקפלן הכניסו למפגינים מכות רצח. בקפלן פרשים רמסו מפגינים. בקפלן שוטרים פגעו, דחפו, היכו ופצעו מפגינים מבוגרים. וקצרה היריעה לתאר מה שהיה שם. מכיוון שאתה לא עיוור, אדוני השר לאין-ביטחון לאומי, אתה פשוט שקרן.