"האם נטייה פוליטית מצילה חיים?": הזוהמה הזו שודרה אתמול (רביעי), אתם יודעים איפה. בקיצור: על פי "מחקרו" של דוקטור כלשהו, יש פי עשרה יותר נרצחים ונחטפים מהעוטף שהם שמאלנים, מאשר ימניים. והכותרת המתבקשת בערוץ הרעל: "האם נטייה פוליטית מצילה חיים?".

עמית סגל נכנס בערוץ 14: "אין להם לב יהודי"

כן. בחיי שזה שודר היום. וישבו שם שני מגישים מעונבים. ולאף אחד זה לא נראה מוזר, הרפש הזה. כאילו אנחנו באמת יודעים מה הייתה הנטייה הפוליטית של הנחטפים ונרצחים. וכאילו הקיבוצים אשמים בזה שהם היו מפוזרים הכי קרוב לגדר של עזה ושהרבה יותר קל לבצע טבח בקיבוץ, בו יש רק בתים פרטיים שאפשר לפרוץ אליהם בקלות, ולא בעיר שיש בה נוכחות משטרתית ובתי קומות גדולים.

וכאילו הגולנצ'יקים שנהרגו באותו יום, במספר חסר תקדים, היו שמאלנים (בגולני אחוז ההצבעה לימין גבוה משמעותית). השלב הבא: האם מוצא מזרחי/אשכנזי יכול להציל חיים במקרה של פלישת נוח'בות?

כפר עזה לאחר ה-7 באוקטובר (צילום: אורן בן חקון, פלאש 90)
כפר עזה לאחר ה-7 באוקטובר (צילום: אורן בן חקון, פלאש 90)

פתאום אני נזכר: עשרות רבות של אוהדי הפועל ת"א נרצחו או נהרגו ב-7 באוקטובר ואחריו. אם אני לא טועה, אולטראס הפועל מובילים בגדול בין הקבוצות הפופולאריות בישראל בתחום הזה (ורק בזה). אז מה המסקנה? שתוחלת החיים קשורה לאהדה ספורטיבית? שמכביסטים חיים יותר? לאן עוד תתקדמו מכאן?

אתם זוכרים שיש כאן עוד מאות משפחות של חטופים? ואלפי משפחות שכולות? אין לכם דם, או בושה בגוף? אין תחתית לחבית הזו.