על פי סקר מעריב, רבע ממצביעי הימין סבורים שבן גביר צריך להנהיג את הימין אחרי נתניהו. "יו"ר עוצמה יהודית זוכה בעידן שלאחר כהונת נתניהו ב־24% תמיכה בקרב מצביעי הגוש, בפער ניכר ממועמדים אחרים". אחריו מדורג יוסי כהן (14%). האם אחרי ששירת את נתניהו ישרת כהן במסירות (פטריוטית, בטח פטריוטית) גם את בן גביר? ורק אל תגידו שבעידן סחרחורת רכבת השדים של הפוליטיקה הישראלית יש ספקולציה שהיא בלתי אפשרית.

מאז 2020 כתבתי כאן שבן גביר מכוון לראשות הממשלה. לא בגלל המגלומניה, אלא בגלל הניהול הקר של הדרך לראשות הממשלה, ובגלל הליכת הברווז התוקפנית והידיים המתנפנפות לצדדים. עוד קצת כרס, בן גביר חביבי (עוד מעט הסבר מניין מגיע החביבי), ואתה תהפוך לקריקטורה המאיימת ביותר במזרח התיכון. בבחירות במתכונת הקיימת מקבל בן גביר בין תשעה לעשרה מנדטים, כך שברור שהוא מכוון לציבור הליכודי.

בתוך כל האבל: החלטתי לשתף אתכם בנקודת אור אחת
בחירתו של נתניהו: הישרדות עם ממשלה קיצונית או האינטרס הישראלי?

לפני שנה וחצי הערכתי במעריב כי "המטרה הטקטית שלו היא להרחיב את מעגל תומכיו. הוא סיים אקזיט ברכש נערי גבעות ועבר בבחירות לשונאי ערבים בכלל וחובבי היד החזקה. השלב הבא הוא השתלטות על נפשם ומוחם של צעירי ש"ס והחרדים. עשרות אלפים מהם רואים בו את המנהיג שמבטא את מרד הנעורים או תסכול הבגרות שלהם ומצפצף על כולם, כולל רבניהם, ובייחוד הוא נלחם עבורם כשווה אל שווים מול הגוש החילוני־שמאלני המתנכל ומתנכר להם".

"המטרה האסטרטגית הגדולה של בן גביר היא ראשות הממשלה. סמוטריץ', עם בקושי חמשת המנדטים שלו, לא יריב. כשאיתמר שלנו מחשב דרכו לראשות הממשלה הוא בונה על הבייס המזרחי של נתניהו בליכוד. הנחת עבודה סבירה אומרת שהבייס המזרחי בליכוד לא יכתיר מנהיג ששמו גלנט, כ"ץ, ברקת או לוין, קצוצי הגפיים שזוחלים תחת שולחנו של נתניהו כדי ללקט פירורים".

"המזרחים של הליכוד שזחלו לצדם - אוחנה, רגב, כהן ושות' - היו יותר מזרחים־מחמד מאשר חומר למנהיגות לאומית. רק לפני כמה ימים שמענו את דודי אמסלם מסביר את זה בדרכו שלו: 'רוב מצביעי הליכוד זה אמסלמים, זה ביטנים. אנחנו 70% מהמפלגה', 'משפילים את כל האמסלמים והביטנים', 'את בני עדות המזרח אף אחד לא ישפיל, אף אחד, גם לא ראש ממשלה מטעם הליכוד". ודוק: אחרי נתניהו".

גילוי נאות: לפני כמה וכמה שנים היו לי במשך כמה חודשים שיחות רדיו קבועות עם יקירי הימין המשיחי, ביניהם בן גביר. אין דרך יותר משובבת נפש לפתוח את הבוקר מאשר עם צחוקים בגין הזיות מופרכות במיוחד. יגאל גואטה, לשעבר חבר כנסת מש"ס, אמר ברצינות גמורה, "בן גביר הוא האידיאולוג האמיתי מכל חבורת הימין". זה נכתב לפני בחירות 2020. אז איתמר חביבי (נשבע שככה לפעמים הייתי פונה אליו באותם שידורי בוקר), לך בכוחך זה ותוכיח סופית שלמדינה הזו אין זכות קיום.