הפרסום של מיכאל שמש בכאן 11 על המעורבות של "הגברת" נתניהו בקמפיין הליכוד בכלל, ובקמפיין האישי על הראש של איילת שקד בפרט, הזכיר לי פרסום קודם, של רביב דרוקר ושלי, על אירוע דומה בקמפיין 2008־2009. מעשה שהיה, כך היה: ישבו במטה הבחירות של הליכוד על קמפיין אישי נגד ציפי לבני, מנהיגת קדימה. הקמפיין כלל מאות כרזות ענק בכל רחבי הארץ, ובהן תמונתה של לבני עם כתובת קצרה: "לבני, זה גדול עליה".

דיווח: שרה נתניהו דרשה לתקוף את איילת שקד אישית - בניגוד לעמדת יועצי קמפיין הליכוד
נתניהו בשיחות סגורות: "אם שקד תעבור - היא תסחט ממני את ראשות הממשלה כמו בנט"

בישיבה הלילית, שבה השתתף גם נתניהו, הקמפיין אושר. אלא שאז הגיע למטה אחד, נתן אשל. ככל הידוע, הוא בא בלי מצלמה. הוא הביט בקמפיין, הביט בפוסטרים ועשה טלפון. "אני מתקשר לבוס", אמר למי שאמר. אחרי ששמע את דבר "הבוס", הוריד הוראה: הקמפיין מבוטל. למה מבוטל? מה שנאמר אז, במסדרונות מטה הליכוד, היה שהתמונות של לבני מחמיאות מדי. כך, באבחת שיחת טלפון ל"בוס" (שאינו בנימין נתניהו), ירד הקמפיין נגד לבני. כך זה התנהל אז. כך זה מתנהל היום, רק הרבה יותר גרוע, כי לגברת הצטרף גם אדון. גם הפעם לא מדובר בבנימין נתניהו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בואו נישאר עם איילת שקד. בוואלה! פורסם בשבוע שעבר דברים שאומר נתניהו בשיחות סגורות: "אם שקד תעבור, היא תסחט ממני את ראשות הממשלה כמו בנט". בהזדמנות אחרת אמר נתניהו את הדבר הלא ייאמן הבא: "שקד לא עשתה כלום במשרד המשפטים".

במה להתחיל? הוא מאשים את שקד בסחיטת תפקיד ראש הממשלה, "כמו שבנט סחט ממני". תגיד, מר נתניהו, אתה בטוח שבנט סחט ממך את התפקיד הזה? שכחת שהצעת לגדעון סער (6 מנדטים) את תפקיד ראש הממשלה במכתב רשמי? שכחת שהצעת לבני גנץ (8 מנדטים) את תפקיד ראש הממשלה גם אחרי שהממשלה הנוכחית קמה?

שכחת שהצעת "ראשון ברוטציה" לכל זב ומצורע, עם או בלי מנדטים? מה יהיה עם הזכרון שלך? מילא, זה ששכחת שניהלת רומן לוהט עם מנסור עבאס והשתמשת בכל כוחך כדי לנסות "להכשיר" אותו בעיני בצלאל סמוטריץ'. את מי לא גייסת למשימה הזו? מהרב קנייבסקי עד הרב טאו, מהרב דרוקמן עד הרב־קו. עכשיו אתה מאשים את הממשל האמריקאי בפעולה למען ממשלה "שנשענת על האחים המוסלמים"?

ולגבי משרד המשפטים: מי שלא עשה כלום במשרד המשפטים זה נתניהו. לא שקד. הוא מעיד על כך בקולו. כנסו לגוגל. הוא טרפד את כל היוזמות לרפורמות. הוא מנע נגיעה כלשהי בבג"ץ. הוא התפאר בזה. 15 שנה היו לו, ולא נקף אצבע. עכשיו הוא מאשים את זו שכן עשתה, במחדליו שלו. נשאלות השאלות - האם יש תחתית לחבית השקרים הזו? האם יש רף עליון לחוצפה? והתשובות: לא, ולא.