הם באים משורות השמאל והימין, אשכנזים וספרדים, חלקם דתיים, שומרי מסורת וכמובן גם הרבה חילונים. הם באים מהעיר, מהקיבוץ ומהכפר, חלקם צפונבונים, הייטקיסטים מצליחים ולצדם המיטב מהפריפריה הרחוקה. צעירות וצעירים, לצד ציבור גדול של מתבגרים, אנשי דור הפלמ"ח ובוגרי כל המלחמות. קרן האור שמאירה את העלטה שירדה על המדינה.

כן, זו ארץ ישראל היפה, החדשה והאמיתית, שנולדה כאן כתוצאה מניסיון ההפיכה. התקבצות מופלאה שהפכה למעשה למפלגה חדשה וגדולה, כדי למנוע אסון לאומי. מפלגה דמוקרטית אמיתית, שאין לה עדיין שם ואין לה עדיין ראש, אבל יש לה לב יהודי־ציוני גדול, שפועם בעוצמה. ויש לה עיניים חדות ונחושות, שאינן יכולות לראות, לשתוק ולא להתייצב מנגד מול ההפיכה הזדונית, האנטי־ציונית, שעלולה להוביל לחורבן בית שלישי. הפיכה שבעיניהם פועלת להרוס ולנפץ יותר ממאה שנות יצירה ציונית נפלאה, שקמה כאן בדם, ביזע ובהרבה דמעות.

וכל זאת על מה ולמה? כביכול, למען רפורמה משפטית מדומה, רפורמה שאין בה אפילו סעיף אחד שמדבר על ייעול מערכת המשפט, שיפור הסחבת הארוכה בבתי המשפט, תוספת שופטים ובתי משפט. מדובר ברפורמה תיאוקרטית. מגמתה גלויה וברורה היום גם לאלה שהצביעו ליוזמיה ולמבצעיה ותמכו בהם בתום לב. זאת מבלי לדעת שהמגמה היא לחלץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשפטו ולהחזיר את אריה דרעי, עבריין מועד, לשולחן הממשלה, אם לא דרך החלון - אז דרך התקרה.

זה אכן אותו ציבור נפלא, שלא יכול להשלים עם האבסורד שזועק לשמיים, של ממשלה שזה עתה קמה, ושבמקום לעסוק בטרור המשתולל, בביטחון האישי המעורער, באיום הגרעיני האיראני שהופך משעה לשעה למאיים יותר על קיומה של המדינה, הממשלה הזו מרגע הקמתה עוסקת רק בהריסה במקום לעסוק בבנייה. כמו טיפול בריבית הבנקאית שמרקיעה לשחקים, ביוקר המחיה, בחינוך, בבריאות, באלימות, בתאונות הדרכים.

זה אותו ציבור שלא יכול להשלים עם העובדה שהשר לכאורה לביטחון לאומי, בעל רקע מפוקפק, משפיל לעיני כל את מפכ"ל המשטרה ואת מפקדי המחוזות. ציבור שלא יכול להשלים עם זה שחבר כנסת אלמוני ושולי, שרק שלשום הגיע למשכן, מרשה לעצמו להכריז על ראש השב"כ שהוא פקיד זוטר. ציבור שלא יכול לקבל את הדורסנות הברוטלית והמתנשאת של יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, שברגליים גסות ודורסניות עולה על כל מי שניצב בדרכו, כולל היועצת המשפטית לממשלה, שמנסה לעכב או לעצור לרגע את מכונת המהפכה.

ציבור שלא מבין איך אותה ממשלת ימין, שזה יותר מחמש שנים מהססת ופוחדת לקבל החלטה ליישום פסיקת בג"ץ לפינוי חאן אל־אחמר, מקבלת מנגד החלטות ופועלת במהירות הבזק לשינוי כל כך מהפכני ודורסני של חוקי יסוד ממגילת העצמאות, שמשנות את פני המדינה.

זה ציבור שמתקשה להבין איך אזהרות ותחזיות מדאיגות של מיטב הכלכלנים, נגידי בנקים ובנקאים בכירים, אנשי ביטחון עם עבר מפואר, פוליטיקאים ומשפטנים עם ניסיון עשיר, מדינאים ואפילו רבנים שמתריעים בשער, דבריהם נופלים על אוזניים ערלות, שבעיקר לא רוצות לשמוע. זאת מכיוון שמבחינתם של מחוללי ההפיכה, המטרה שלה אינה טובת המדינה ואזרחיה.

וכאן עולה השאלה, מה יקרה אם הממשלה האטומה הזו -שאין בה אפילו צדיק אחד שיאמר 'בואו נעצור לרגע, נחשב מסלול מחדש, נשמע, נבדוק איך ניתן להתפשר ולהגיע לעמק השווה' – תמשיך להתעלם מהאזהרות.

התשובה לשאלה הזו היא אותו ציבור, אותה מפלגה דמוקרטית א־פוליטית, שנולדה וקמה אד־הוק להצלת המדינה מציפורני המהפכה הזדונית. מפלגה שהולכת ומתרחבת משעה לשעה, ככל שמתבהרת יותר ויותר לעם ישראל מגמת וכוונת מחולליה.

אם מחוללי ההפיכה לא יעצרו את דהירתם להשגת המטרה, תוך דריסת כל מה שבדרכם, הם יפגשו את אותם מאות אלפים מכל שורות העם, את העוצמה האדירה הזו, שתשבית ותבלום בגופה האדיר את הטירוף הזה, תוך הקפדה על שמירת החוק. כל זאת, כדי שנישאר עם דמוקרטי בארצנו.