הם מתפוצצים מקנאה. הם אינם מוכנים ומסוגלים להודות שהם בהלם. מצבם הנפשי המבולבל בא לידי ביטוי ברוב הנאומים שנישאו במושב 'הויכוח הכללי' שפתח את העצרת השנתית של האו"ם. ברור שהנואמים לא אמרו זאת במפורש. זה לא נעים. אבל זאת האמת. הם נדהמים והמומים.

המדינה היחידה בעולם שגילתה ומגלה אומץ לב, נאמנות ומסירות בלתי מסויגות, דביקות בלתי מוגבלת במטרה להגן על בטחון אזרחיה ושלומם, היא מדינת ישראל. הצבא היחידי בעולם, שגילה יכולות מדהימות בתכנון, ביצוע ויישום של מלחמת הגנה והתקפה נגד אויבים ונקמה על מתקפה מפתיעה רצחנית, הוא הצבא של מדינת היהודים. חיל האוויר היחידי בעולם, שביצע התקפות אויר מדויקות מוצלחות נגד מטרות ויעדים של אויבים, הוא חיל האוויר של היהודים.

איפה היה הצבא בשבת השחורה? עכשיו נחשף פרט דרמטי על הרמטכ"ל | חשיפת מעריב
גורם בפיקוד דרום: "הייתי עד לסיכולי התחקירים, יש ניגוד עניינים מובהק"

המודיעין, הביון והשירותים החשאיים שתכננו וביצעו מבצעי תקיפה מדהימים באופן חסר תקדים בדיוקם ובהיקף הצלחתם, הם של מדינת היהודים. זהו אותו המיעוט היהודי, שאנחנו, ראשי ארצות ונציגי ממשלות, גדלנו, חונכנו ולמדו לדעת? לא ייתכן. מדינת ישראל, מדינת העם היהודי, היא היחידה בעולם שלוחמת נגד הטרור ונגד הטרוריסטים, לא בהצהרות ובגינויים, אלא במבצעים, בקרבות ופעולות, שלהעריך את היקפם, אופן ביצועם והצלחתם נדרש דמיון מיוחד.

הרי ההיסטוריה לימדה אותנו שהם, היהודים, הם מיעוט, לרוב נרדף, מדוכא, חלש, שנוא. אז איך זה, שדווקא המיעוט הזה התגלה, נחשף, נוהג כרב עוצמה, ככוח היחידי בעולם, שלוחם בטרור, שנוקם ומעניש טרוריסטים, שממרר חייהם של מי שתומכים בטרור. זה נקרא מיעוט? נו, באמת?

עובדה - זה קרה וקורה. היהודים הם אלו שמגנים על עצמם בכוח הנשק, עושים זאת בכושר, יכולות והצלחה מדהימים, ששום מדינה ריבונית, דמוקרטית לא הוכיחה למעשה.   היהודים הם אלו שתוקפים, כותשים ומחסלים באויביהם  בכישרון בלתי נתפס. היהודים הם אלו שמלמדים את העולם איך להגן על עצמו, איך להגיב נגד אויבים, איך לנצל כוח צבאי למטרה שלשמה נוצר וקיים. מול וכלפי המלחמות הפנימיות העקובות מדם המתחוללות בארצות שונות, מול וכלפי סכסוכים אזורים קטלניים שגובים חייהם של אלפי אזרחים חפים מפשע, מול וכלפי משטרים סמכותיים ששמים ללעג וקלס סדרי עולם וחופש האדם –  העולם החופשי, במיוחד מעצמות המערב וארצות אירופיות מרכזיות הם שנוהגים מתנהגים כמיעוט נפחד, חלש וחסר אונים. 

אם בחצי הראשון של שנות הארבעים של המאה הקודמת, ראשי ומנהיגי ארצות אירופיות היו המנהיגים של היום, הנאצים היו היום עדיין בשלטון בברלין. אלוהים עשה חסד עם האנושות ואיחר, עיכב  את הקמת האו"ם לשנים שאחרי מלחמת העולם הבניה. אם האו"ם ומועצת הביטחון היו קיימים ונוכחים בזירה העולמית במחצית הראשונה של שנות הארבעים של המאה הקודמת  - מזכ"ל האו"ם  ומועצת הביטחון היו מגנים, תוקפים ויוזמים הצעות החלטה נגד ארצות הברית ובריטניה  שמטוסיהם מפציצים  ערים בגרמניה הנאצית. מזכ"ל האו"ם היה מפרסם הודעה בנוסח שהוא מפרסם ומפיץ אחרי כל התקפה של טרור – הודעה שמגנה את "שני הצדדים" את הצבא האמריקאי ואת הגסטפו על התנהגות צבאית שגורמת אבדות לאוכלוסייה אזרחית.

מה שנכתב עד כה, צריך היה להיות תוכן נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במליאת עצרת האו"ם. נתניהו החמיץ שעת כושר להטיף  וללמד לקח את הארגון העולמי, את  הנשיאים וראשי הארצות שנאמו בפתיחת העצרת השנתית. התנהגותו של האו"ם כלפי ישראל איננה אנטישמית, כפי שטען ראש הממשלה. היא  מוכת עיוורון, היא אטומה וביטוי של רוע לב. ישראל איננה שולטת בעולם. ישראל מלמדת את העולם איך צריכים ומחויבים לשלוט בעולם.