אילו היה הנביא ישעיהו מתהלך היום בתוכנו אין ספק שהוא היה משנה את נבואתו הידועה ובמקום “מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו”, הוא היה קובע היום “מהרסייך ומחריבייך כבר יצאו ממך”. פעם חשבנו ש”לה פמיליה” היא תופעה צורמת ומדאיגה שנפגוש רק ביציעי אצטדיוני הכדורגל.

"למה לא עשינו את זה?": אליעזר "צ'ייני" בשאלה קריטית על המלחמה
תוכננה פרישה המונית, שוויץ לא הייתה מנצחת: דרמת הענק בגלל ישראל באירוויזיון | דיווח

למי שלא מעודכן, מדובר כביכול באולטרה־אוהדים שמשוכנעים ומשדרים לכל העולם שהם הכי נאמנים, הכי “שרופים”, אלה שיודעים ומבינים יותר מכולם מה הכי נכון לקבוצה, כפי שהיטיבו לבטא זאת "הגששים” בזמנו במערכון שלהם על אוהדי הכדורגל שבו הם דורשים לקבוע מי יהיו השופטים, מי יהיו השחקנים, מי יהיה המאמן, מה תהיה התוצאה וגם מה יהיה מזג האוויר במשחק. וכאשר הם נשאלים, ואם לא? התשובה לא מאחרת לבוא: “נשרוף את המועדון”.

“סרטון המרד” שפורסם בסוף השבוע האחרון והופץ כאש בשדה קוצים, הוא לא רק פגיעה קשה בקודש הקודשים שהוא צה”ל, הוא גם חלומם הרטוב של אויבינו שששים לראות איך צבא השם של סמוטריץ’ ובן גביר שופך דלק על האש שאוחזת בחלקות הטובות האחרונות שנותרו פה מאז כהונת ממשלת הימין.

סרטון האיום על מרד (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

ככל שהמציאות מקרבת אותנו לרגעי האמת, להקמת ועדת החקירה הממלכתית שתחקור ותחשוף את מחדלי הממשלה הזו לפני ואחרי ה־7 באוקטובר, כך “מכונת הרעל” תגביר את עוצמת הזרמת הרעל והשנאה.

נשמע על האשמים שהביאו אותנו לתהום שבו מצויים היום המדינה ועם ישראל בכלל, כשכמובן בראש ובראשונה - שהפגיעה בצה”ל ובביטחון המדינה והגורמים שהביאו אותנו למציאות הנוכחית החלו למעשה בהסכמי אוסלו, בפינוי גוש קטיף, בממשלת בנט ולפיד, בהחלטות בג”ץ, בעקבות ההפגנות של “אחים לנשק” ובעיקר בגלל “העריקה והמרד” של אותם אנשי מילואים, קצינים, טייסים ולוחמי היחידות המובחרות. 

בקיצור, כנראה שעל פי משנתם כבר לא צריך ועדת חקירה. רשימת האשמים והאחראים למצבנו על פי מכונת הרעל פרושה לנגד עינינו, מי שמתעמק בסוגיה הזו ובהפצת התרעלה הזו ימצא בה תעשייה שלמה שמייצרת מסכת של שקרים על מעשי בגידה של גורמי ביטחון ישראלים, שמאלנים כמובן, שהיה להם חלק באסון ה־7 באוקטובר. 

ולא צריך להרחיק לכת. מי שראה את שרת התחבורה מירי רגב מציגה את יחידת האבטחה של השב”כ ואת המוסד כמי שפועלים להפלת הממשלה, כפי שחשף זאת אחד מיועציה הקרובים בתוכנית “המקור”, לא מופתע מהדרך שבה רוקחים באמצעות מכונת הרעל עלילות ושקרים. 

בסוף השבוע האחרון הבנו שמחריבי המדינה הזו כבר פה. מדובר במי שקורא להפיכה צבאית גלויה ולהדחת שר הביטחון גלנט. למען האמת זה ממש לא מפתיע. כשמכים אב שכול בהפגנה ומברכים על רצח יקיריו, מה הפלא? כשראש ממשלה מחריש מול כל הרוע הזה, כשבנו במיאמי המוגן על ידי אנשי שב”כ “מצייץ” ומעודד משם את מכונת הרעל הזו, צריך להבין שאכן המדינה הזו “נחטפה” בידי כת משיחית שהפכה את ראש הממשלה לעושה דברה. 

מכל אלה עולה זעקה מרה: מה עוד צריך לקרות כאן כדי שהממשלה הרעה והכושלת הזו תבין שכל יום כהונה נוסף שלה מוביל אותנו לאסון לאומי ותודיע על הליכה לבחירות?